סמוטריץ’: “לא קונה את ההתנצלות הרפה, לא ראוי להיקרא עיתונאי”

שר התחבורה מסרב לקבל את מה שהוא מכנה "ההתנצלות הרפה", של כתב 'חדשות 13' עמרי מניב - לאחר שנחשף הפרסום השקרי שלו על דברי הרב אסף נאמבורג • "כואבים ומתקוממים נגד קמפיין שנאה שקרי ומכפיש, נבזי, מתוכנן ורציף, שאתה וחבריך מובילים"
אריה ריבקינד
ט' אלול התשע"ט / 09.09.2019 09:32

שר התחבורה בצלאל סמוטריץ’ מסרב לקבל את “ההתנצלות הרפה”, כלשונו, של כתב ‘חדשות 13’ עמרי מניב, בעקבות הפרסום השקרי על דברי הרב אסף נאמבורג ממכינת ‘עוצם’.

השר התקומם גם כנגד “השמחה לאיד”, כביכול, בה האשים מניב חלק מהפוליטיקאים שתקפו אותו, לאחר שנחשפו ההקלטות המלאות של רב המכינה.

בציוץ בחשבון הטוויטר האישי שלו כתב סמוטריץ’: “לא עמרי, אנחנו לא ‘שמחים לאיד’. אנחנו כואבים ומתקוממים נגד קמפיין שנאה שקרי ומכפיש, נבזי, מתוכנן ורציף, שאתה וחבריך מובילים כבר זמן רב נגד היהדות והציונות הדתית”.

הוא הוסיף: “לא קונה את ההתנצלות הרפה הזו שלך ובטח לא את ההתקרבנות שבסופה. הקורבן הוא לא אתה אלא הרב נמבורג והציונות הדתית כולה.

“הדברים שלו בסדרת השיעורים הזו כל כך ברורים לכל מי שמקשיב להם, שאחת משתיים: או שאתה והעורכים שלך חובבנים, בורים וחסרי הבנת הנשמע, או שאתה משקר וידעת את האמת ובכל זאת החלטת להוציא את הדברים מהקשרם כדי להכפיש. כך או כך אתה לא ראוי להיקרא עיתונאי ולהמשיך בעבודתך. אתה מבזה אותה”.

בתוך כך, במכתב חריף לרשות השניה דורשים ראשי ‘מינה’ לפתוח בבירור מקיף עם חדשות 13, לצד השעייה מידית של הכתב שפרסם את הציטוטים החלקיים.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות