אחת מנפגעות מלכה לייפר צוהלת: “חקירת ליצמן חשפה טיוח שיטתי”

דסי ארליך הגיבה על ההמלצה להעמיד את ח"כ ליצמן לדין: "ההמלצות גרמו לנו להתרגשות והקלה. נחשף סיוע לעברייני מעשים חמורים - בדרגות הגבוהות ביותר" • גפני: "אין לי ספק כי מדובר בחשדות שווא. עיתוי פרסום המלצות המשטרה מוזר ומעורר שאלות" • ש"ס: "בטוחים כי חפותו תוכח"
חרדים 10
ה' אב התשע"ט / 06.08.2019 15:22

דסי ארליך, אחת הנערות שנפגעו ממנהלת בית הספר החרדי במלבורן, מלכה לייפר, הגיבה היום (שלישי) בשמחה על המלצת המשטרה להעמיד לדין את סגן השר יעקב ליצמן, בחשד שסייע למנוע את הסגרתה לאוסטרליה של החשודה בביצוע מעשים חמורים.

ארליך אמרה ל’כאן חדשות’: “החקירה נגד ליצמן חשפה טיוח שיטתי וסיוע לעברייני מעשים חמורים – בדרגות הגבוהות ביותר”.

היא הוסיפה: “אנחנו אסירות תודה שהשאלות שהעלנו בקמפיין שלנו הביאו לצעד אחד נוסף להשגת צדק. ההמלצות להעמיד לדין את ליצמן גרמו לנו להתרגשות, הקלה ונותנות לנו מרץ להמשיך קדימה”.

עוד בנושא:

ליצמן הסתבך: המשטרה ממליצה להעמיד אותו לדין בשתי פרשות

יו”ר ‘דגל התורה’, ח”כ משה גפני, התייחס בצהרים להמלצת המשטרה להעמיד לדין את סגן שר הבריאות יעקב ליצמן – ואמר: “לשכתו של סגן השר הרב ליצמן כדרכה של ‘יהדות התורה’ ידועה בעזרתה הרבה לכל פונה ולכל נזקק בכל נושא.

“מהיכרותי רבת השנים עם הרב ליצמן שחי בצניעות רבה, אין לי ספק כי מדובר בחשדות שווא שיתבררו שלא עשה משהו לטובתו כלל, אלא לטובת הפונים אליו”.

גפני הוסיף: “עיתוי פרסום המלצות המשטרה מוזר ומעורר שאלות”.

תנועת ש״ס פרסמה הודעה: “מחזקת את ידיו של סגן שר הבריאות הרב יעקב ליצמן. שליח ציבור נאמן העוסק בצרכי ציבור באמונה עשרות שנים ודלתו פתוחה לכל פונה. אנו בטוחים כי חפותו תוכח והצדק יצא לאור במהרה”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות