ויקרא שמו של התינוק בישראל: אייל גיל-עד נפתלי טייטלבאום

אחרי שקראו לילדיהם על שם התינוקת שלהבת פס הי"ד והחיילים דניאל אגמי ואהוד גולדווסר הי"ד, לא היה זה מפתיע כאשר בני הזוג טייטלבאום, תושבי קראון הייטס, קראו לבנם על שם שלושת הנערים הי"ד
יוני גרין
י"ז תמוז התשע"ד / 15.07.2014 19:05

אחרי שקראו לילדיהם על שם התינוקת שלהבת פס הי”ד והחיילים דניאל אגמי ואהוד גולדווסר הי”ד, לא היה זה לגמרי מפתיע כאשר בני הזוג טייטלבאום, תושבי שכונת קראון הייטס, קראו לבנם שנולד להם בימים אלו אייל גיל-עד נפתלי – על שם שלושת הנערים אייל יפרח, גיל-עד שאער ונפתלי פרנקל הי”ד, שנחטפו ונרצחו לפני כחודש.

“לתת את שמם של אלה שנספו, זאת תזכורת מתמדת שכולנו משפחה אחת”, הסביר ר’ ינקי טייטלבאום אבי המשפחה לאתר COLLIVE.

כאשר משתתפי הברית, שנערכה אתמול (שני) בשכונת קראון הייטס, שמעו את השם שהוענק לתינוק, ניכרה התרגשות גדולה על פני הנוכחים.

בזמנים אחרים, שילוב השמות היה יכול להיות מוזר, אך “כשהגיעו החדשות על רצח הנערים, ידענו מיד שנשתמש לפחות באחד מהשמות עבור התינוק שעמד להיוולד לנו”, סיפר ר’ ינקי טייטלבאום, האב המאושר.

משפחת טייטלבאום, כבר העניקה לילדיה הקודמים שמות על שם קורבנות טרור שנרצחו על קידוש ה’.

לבתם בת ה-12, קראו שלהבת פרידה ע”ש התינוקת שלהבת פס הי”ד שנרצחה בחברון. בנם בן ה-7, נקרא אהוד דניאל ע”ש חיילי צה”ל דניאל אגמי ואהוד גולדווסר הי”ד. ןכעת, לבנם החדש, קראו ע”ש שלושת הנערים החטופים הי”ד.

“ברגע שהבן שלנו נולד, ידענו שנקרא לו בכל שלושת השמות. ככה זה הרגיש לנו נכון”, סיפר האב לאחר טקס הברית – והוסיף: “שלושת הנערים האלה, הם המשפחה שלנו. זה אפילו יותר מאשר לקרוא על שם בן משפחה, אלה שמות של אנשים שאיחדו את כלל ישראל בתפילות ובאחדות. לתת את שמם של אלה שנספו, זאת תזכורת מתמדת שכולנו משפחה אחת”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות