חתונת הפאר ברמאללה ששיגעה את המזרח התיכון: 50 אלף אורחים

בנו של איש עסקים, המדורג כשלישי בעושרו בשטחי הרשות הפלסטינית נישא לאישה ממזרח ירושלים באירוע נוצץ במיוחד • מאות איבטחו והאורחים נהנו מכמויות אוכל גדולות במיוחד
חרדים 10
י"ד אלול התשפ"ג / 31.08.2023 16:07

אחמד טארק א-נשתה, בנו הבכור של איש עסקים פלסטיני ידוע, נישא בשבוע שעבר לד”ר רים פתיחה ממזרח ירושלים, באירוע מפואר במיוחד שכבר זכה לכינוי “החתונה הכי נוצצת במזרח התיכון”.

3 טעויות גדולות שרוכשים באשראי עושים והשיטה להימנע מהם!

לפי דיווח של ספיר ליפקין בחדשות 12, לחתונת הפאר שהתקיימה בכפר בית עור א-תחתא שבאזור רמאללה, הוזמנו יותר מ-50 אלף אורחים והושקעו בה  כמעט 2 מיליון דולר.  מאות מאבטחים נכחו במקום כדי לאבטח את האירוע.

אביו של חתן השמחה, איש העסקים טארק א-נשתה, מדורג כשלישי בעושרו בשטחי הרשות הפלסטינית. בבעלותו קבוצת חברות, בהן חברה שמתמחה בדלק ובאנרגיה.

טקס החתונה נערך במעמד בכירים מהרשות, בהם ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד אשתיה שבירך ב”אלף מברוכ”.

היו גם מי שדאגו לאווירה ולשמחת ההמונים: שישה זמרים פופולריים במיוחד.

גם האוכל בחתונה היה בכמויות גדולות: לרשות האורחים עמדו כ-6 טונות של פירות, טונה וחצי של בשר, וכתוספת – לא פחות מטונה של ממתקים.

את החגיגה ליווה מופע זיקוקים שעלה עשרות אלפי דולרים, והשקיעו גם במתחם ייעודי לילדים שכלל אטרקציות.

מאז האירוע הנוצץ, סרטונים מהחגיגות ממשיכים להתפשט ברשתות החברתיות בעולם הערבי. יש מי שמברך ומשתתף בשמחה, אבל גם הביקורת על האירוע לא איחרה להגיע.

אביו של החתן, השיב למבקריו ואמר: “יש לי את הזכות לחגוג את החתונה של הבן שלי, זה אירוע משפחתי מיוחד. עם הכסף והעבודה שלי אני חוגג לבן שלי – למה לבקר?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות