עו”ד רוזנבוים יוצאת להגנת יאיר נתניהו: “סתם מדביקים לו. להד”ם”

מי שהייתה מועמדת החרדים לתפקיד מבקר המדינה מטעם הקואליציה, ושמה הוסר אמש - מגיבה על האמירות לפיהן ההחלטה קשורה לידידותה עם אלדד יניב
אבי כץ
ט"ז אייר התשע"ט / 21.05.2019 16:03

עורכת הדין מיכל רוזנבוים, ששמה הוסר אמש מרשימת מועמדי הקואליציה לתפקיד מבקר המדינה, התייחסה היום (שלישי) לדיווחים כי ההחלטה התקבלה בעקבות התערבות של יאיר נתניהו  – לאחר ציוץ של פעיל השמאל אלדד יניב, בו חשף כי הם נמצאים בקשרים חבריים.

בהודעה שפרסמה עו”ד רוזנבוים – היא כתבה: “בימים האחרונים קיבלתי שורה של פניות, שהפכו במהרה ליוזמה רחבה של חברי כנסת ממספר סיעות, למנות אותי כמבקרת המדינה הבאה. אכן, שקלתי את העניין בכובד ראש, אך אתמול בערב הגעתי לכלל מסקנה שלעת הזו לא אתמודד על התפקיד החשוב. אני מודה לכל מי מאותם רבים שפנו אליי ושומרת לעצמי את הזכות לשוב וליטול על עצמי שליחות לאומית מסוג זה בעתיד”.

היא הוסיפה: “לצד זאת, אני ערה לשמועות לגבי התערבותו לכאורה של יאיר נתניהו, ולראשונה חווה בעצמי את ההתעסקות הזו. אני לא מכירה את יאיר נתניהו, מעולם לא פגשתיו, ורוצה לומר לכם בוודאות שלא היה ולא נברא, סתם מדביקים לו התערבות וחצי שמועה.

“אני חושבת שנעשה כאן תהליך נכון, לגמרי מכבדת את החלטת ראש הממשלה ששקל בכובד ראש ובאחריות הנדרשת את המינוי, סבורה שהבחירה במתניהו אנגלמן היא בחירה מצוינת באיש מאוד ראוי, וחוזרת בחדווה לענייני משרד עריכת הדין שלי”.

הבוקר דווח כי גורמים פוליטיים במפלגות החרדיות טוענים כי ההחלטה להסיר בשעת לילה מאוחרת את המועמדות של עו״ד רוזנבוים באה לאחר שאלדד יניב צייץ ויאיר נתניהו התערב.

מהליכוד נמסר בתגובה על הדיווח: “אלדד יניב שוב מקשקש עצמו לדעת. ההחלטה של ראש הממשלה לתמוך במועמדותו של רו”ח מתניהו אנגלמן לא נבעה משום ציוץ, אלא מרצונו של ראש הממשלה לאחד את הקואליציה סביב מועמד אחד ולהימנע ממאבק פנימי בין שני מועמדים”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות