בן כספית הפסיד בהתערבות ועלה לביקור נדיר בהר הבית. מה הסיפור?

הפרשן בן כספית ועמיתו לתכנית ברדיו 103fm פרופ' אריה אלדד התערבו בשידור חי: פייגלין ייכנס לכנסת או לא? • אריה אלדד: "בן אומר לי שיש באזז עצום סביב פייגלין, ואני אמרתי שזו הבעיה שלו, הוא חי ברשת, אבל העולם לא חי ברשת" • ומה היה קורה אם אלדד היה מפסיד?
אבי כץ
ז' אייר התשע"ט / 12.05.2019 17:01

התערבות בין פרשן ‘מעריב’ בן כספית לשותפו לשידור ברדיו 103fm פרופ’ אריה אלדד – הובילה את כספית לביקור שהתקיים היום (ראשון) בהר הבית.

ההתערבות בין השניים הייתה על השאלה: האם משה פייגלין ומפלגתו ‘זהות’ תעבור את אחוז החסימה.

כספית, שטען כי פייגלין ייכנס לכנסת, הפסיד – והבוקר קיים את הבטחתו.

אחרי הביקור, כתב אלדד בדף הפייסבוק שלו:

“לפני הבחירות התערבתי בשידור חי עם בן כספית. אני אמרתי – פייגלין לא עובר את אחוז החסימה. ואם אני צודק – אתה עולה אתי להר הבית. (אם הייתי מפסיד הייתי צריך לפתוח חשבון טויטר. מישהו פתח בשבת בשמי. עבריין).

“אז בן כספית הוא איש כבוד. התערבות צריך לכבד. זה היה הבוקר. ביקור נפלא בהר והדריך אותנו בהר – בני הצעיר אוריאל. יישכויעח”.

על הנסיבות שהובילו להפסדו של כספית בהתערבות, נשאל אלדד בערוץ 7 – כיצד ידע את מה שלא חזו כל טובי המומחים והפרשנים: “לא ידעתי. אבל זה היה יותר ויכוח עם בן מאשר תחזית פוליטית מחושבת. בעניין הטוויטר בן אומר לי שיש באזז עצום סביב פייגלין וכולם כותבים עליו ומדברים עליו, ואני אמרתי שזו הבעיה שלו, הוא חי ברשת אבל העולם לא רוצה את פייגלין, העולם לא חי ברשת. לא יכולתי לדעת, אבל כחלק מאותו ויכוח זה היה הנושא”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות