‘מועצה ציבורית’ תבחר יו”ר לבית היהודי, מרכז המפלגה את הרשימה

רשימת 'הבית היהודי' לכנסת ה-21 תיבחר על ידי חברי מרכז המפלגה • במידה ו'המועצה הציבורית' ומרכז המפלגה לא יבחרו אשה שתוצב במקום הראשון או השני, תבחר 'המועצה הציבורית' אישה שתוצב במקום השלישי
אריה ריבקינד
כ"ו טבת התשע"ט / 03.01.2019 00:49

על רקע הסקרים בהם המפלגה מתקשה לעבור את אחוז החסימה: מרכז מפלגת הבית היהודי יתכנס ביום רביעי בשבוע הבא, כדי לאשר תיקון בחוקת המפלגה שיקבע כי יו”ר המפלגה ייבחר על ידי ‘מועצה ציבורית’ של 13 חברים – בהם אישי ציבור, נבחרי ציבור ונציגי מוסדות המפלגה.

בנוסף, רשימת ‘הבית היהודי’ לכנסת ה-21 תיבחר על ידי חברי מרכז המפלגה.

לפי חוקת ‘הבית היהודי’ הרשימה מורכבת באמצעות פריימריז, אולם כעת מבקשים במפלגה לשנות את החוקה לקראת הכנסת ה-21 בלבד, בשל העלות המשמעותית.

במידה ו’המועצה הציבורית’ ומרכז המפלגה לא יבחרו אשה שתוצב במקום הראשון או השני, תבחר ‘המועצה הציבורית’ אישה שתוצב במקום השלישי ברשימה.

מנכ”ל ‘הבית היהודי’ ניר אורבך אמר: ”התנועה נמצאת כיום בפני אתגר לא פשוט. המציאות שנכפתה עלינו בימים האחרונים היא מאתגרת במיוחד ואנו סמוכים ובטוחים כי נצא ממנה חזקים ומאוחדים.

“אנו יוצאים למסע קצר ואינטנסיבי ליצירת תהליך שיזכה בעזרת ה’ לתמיכת מוסדות המפלגה ולעיצוב רשימה שתמלא את התקווה שתולים בה חברי המפלגה, ואשר תייצג את מגוון הקהלים המרכיבים את הציבור הציוני דתי”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות