המשטרה בהלם: הפורעים מתפרעים בהר הבית “בצעד לא ברור ולא מובן”

בהודעה ששיגרה המשטרה לתקשורת על התפרעויות הערבים בהר הבית נאמר כי מדובר בצעד ''לא ברור ולא מובן' • גולשים זעמו: "הצעד הוא ברור ומובן.... יש פשוט מי שמסרב לראות את המציאות"
חיים טוויל
ט"ו אב התשע"ח / 27.07.2018 17:25

פורעים ערבים החלו להתפרע היום (שישי) בהר הבית עם סיום התפילה.

לפי הפלסטינים, היום נערכו בהר הבית תהלוכות לציון יום השנה ל”ניצחון מסגד אל-אקצא” בפרשת המגנומטרים.

אולם בהודעת המשטרה לתקשורת על המהומות נכתב: ”עם סיום התפילה בהר הבית, בצעד לא ברור ולא מובן החל יידוי אבנים וזיקוקים לעבר כוחות המשטרה” – מה שגרר זעם ותגובות רבות ברשתות החברתיות, כשהגולשים תוהים על ההחלטה להשתמש במילים ”לא ברור ולא מובן”.

אחד הגולשים כתב: “בצעד לא ברור? מישהו אגר שם אבנים וזיקוקים במודע כדי להתחיל לזרוק ביום שישי על כוחות הביטחון. יפוטרו כל דוברי המשטרה!”

הגולש יוסף דרחי כתב: “אהבתי את ה’בצעד לא ברור ולא מובן’ חחחח התקשורת חושבת שהיא יכולה לערבב אותנו כמו שהערבים צוחקים על המשטרה”.

גולש נוסף הגיב: “הצעד הוא ברור ומובן…. יש פשוט מי שמסרב לראות את המציאות כפי שהיא…”

ונתן שפירא כתב: “צעד לא ברור ולא מובן? הם חוגגים ניצחון על ההיתקפלות של ביבי שנה שעברה כשהוריד להם את המגנומטרים אחרי שרצחו לנו 2 שוטרים”.

ואופיר דיין תהתה: ”לא ברור ולא מובן שקרה גם לפני כחודש. ממתי תפקידה של דוברות המשטרה הוא לסנגר ולתת פרשנות לאירועים מבצעיים?”

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הר הבית, חמאס, ותגובת כפר המחבל שרצח אתמול יהודי מאדם.
    27/07/2018 18:18
    יגאל הירושלמי
  1. מה הפלא? כשהפלסטינים שרואים שאנו סמרטוטים אז הם פועלים בהתאם לראוי לסמרטוטים.

  2. רק יד חזקה וקשה כלפי הערבים, תביא רגיעה ויציבות באיזור !
    28/07/2018 14:23
    סטודנט ישראלי
  3. הערבים לא צריכים סיבה מיוחד כדי להשתגע ולחפש לפגוע בישראלים, זה בדם שלהם !!! הערבים צריכים שיהיה עליהם פחד מהשילטון- אינם מבינים דמוקרטיה, תיראו בכל מדינות ערב !!! אל לנו להסתכל בעיניים מערביות .המנטליות הערבית , של שקרים ודמיונות והתלהמויות ! יש להענישם קשות ! יש לעצור שוב את ראד סלח ושאר מנהיגי התנועה האיסלמית, אוהבי הדם ! יש להפעיל חיסול ממוקד כנגד ארדואן שבתורכיה. יש לעצור את מתן התשלומים ל”לוחמים” המוסלמים בהר הבית, ולהחרים הכספים שתורכיה שולחת כדי לגרום מהומות !!! לא יתכן שארדואן שולח כספים לערבים, שמדינות אנטישמיות שולחות כספים לעמותות שמאל שפועלות נגד קיום מדינת היהודים !!!?