כל ארגוני הטרור נטלו אחריות לירי – ואיימו: “הפצצה תיענה בהפצצה”

בהודעה משותפת של כל ארגוני הטרור ברצועת עזה, הם נטלו אחריות למטחי הרקטות ששוגרו הלילה לעוטף עזה - ושלחו מסר מאיים: "לא נשלים עם המשך התקיפות של צה"ל" • שר הבטחון נגד אבו מאזן: "הוא הבעיה. מונע משכורות מעשרות אלפי פקידים בעזה, ומשלם משכורות למחבלים"
חיים טוויל
י"ד תמוז התשע"ח / 27.06.2018 18:23

בהודעה משותפת שפרסמו היום (רביעי) כל ארגוני הטרור הפלסטיניים הפועלים ברצועת עזה, באתר האינטרנט של הזרוע הצבאית של חמאס, הם קיבלו נטלו אחריות למטח הרקטות שנורה הלילה לעבר שטח ישראל.

“ההתנגדות מאוחדת ומוכנה להגיב מיד לכל תוקפנות או תוקפנות נגד עמנו”, לשון הכרוז עליו חתום החמ”ל המשותף של פלגי הטרור.

בהצהרה נאמר כי הם לא יתירו לישראל לכפות עליהם משוואה חדשה: “כל הפצצה תיענה בהפצצה, לא נשלים עם המשך התקיפות של צה”ל”.

עם זאת, מקור פלסטיני מסר ל’כאן’ כי חמאס הוא שעומד מאחורי ירי פצצות המרגמה אמש.

הלילה זוהו 12 שיגורים של פצצות מרגמה מעזה לשטח ישראל. מערכת כיפת ברזל יירטה שלוש מן הפצצות. לא דווח על נפגעים או על נזק.

קודם לכן דיווחו כלי תקשורת פלסטיניים כי חיל האוויר ביצע תקיפה במחנה הפליטים נוסיראת שבמרכז רצועת עזה. על פי הדיווחים, התקיפה גרמה לפיצוץ כלי רכב.

שר הביטחון, אביגדור ליברמן, האשים היום את יו”ר הרשות הפלסטינית, אבו מאזן, במצב בעזה.

“‏אבו מאזן הוא הבעיה”, כתב ליברמן בחשבון הטוויטר שלו. “בזמן שהוא מונע משכורות מעשרות אלפי פקידים בעזה בחודש הרמדאן וחוסם כל ניסיון בינלאומי להזרים כסף שייקל על המצב בעזה, הוא משלם בכל חודש 100 מיליון שקלים משכורות למחבלים ורוצחים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    טרור
    27/06/2018 18:48
    מרים
  1. הערבים מבינים רק בכוח כי עם סבלנות חבל על הזמן הם עושים מה שרוצים בתורה כתוב אם אריה שואג כולם פוחדים אז תראו להם מי אנכנו רק כך הם מבינים להיות חזקים ולו לפחד אנכנו לו בשוויץ גם באירופה היום הורגים כבר לו מחשבנים כי הטרור אם לו ניתן תרופה למכה יהיה מאוחר הם משתלטים על המדינה