פרקליטה לשעבר על אמה של תאיר ראדה: “מטורפת”. האם: “מגעגועים”

בפוסט שפרסמה אילנה ראדה, נשמעת עו"ד שלווה לוין אומרת: "לא ייאמן לאן האישה המטורפת הזאת גררה את כל הציבור" - על רקע הטלת הספק של ראדה בהרשעת רומן זדורוב • ראדה: "אני אכן מטורפת. מטורפת מגעגועים וצער. אבל הראש שלי מעולם לא היה חד ובהיר יותר"
חיים טוויל
י"ז אדר התשע"ח / 04.03.2018 16:23

‏אילנה ראדה, אמה של הנערה תאיר ראדה ע”ה שנרצחה בשנת 2007, פרסמה היום (ראשון) הקלטה בה נשמעת עורכת הדין שלווה לוין, פרקליטה בכירה לשעבר במחוז הצפון, מכנה אותה בשיחה סגורה “מטורפת” ומפקפקת באמינותה.

זאת, ברקע הטלת הספק של ראדה בהרשעתו של רומן זדורוב ברצח בתה.

“יש את האימא המטורפת הזאת. היא מחליטה, שהחברות שלה הרגו אותה בגלל שהן מקנאות בה. זה פשוט לא ייאמן לאן האישה המטורפת הזאת ורודפת הפרסום גררה את כל הציבור”, נשמעת הפרקליטה אומרת בהקלטה.

בתגובה להקלטה, כתבה ראדה בפוסט: “בלי גרגר של יושרה בוחרת הפרקליטה לשקר, להכפיש ולהאשים אותי בדברים שלא היו ולא נבראו. מעולם לא האשמתי איש ברצח תאיר. לא את חברותיה ולא כל אדם אחר. טענתי מראשית הדרך, ואני סבורה כך גם היום, כי חקירת הרצח של בתי הייתה מוטה מלכתחילה לצד אחד בלבד. כל פרט או ממצא, שלא תאמו את קו התביעה הוסטו הצידה במטרה להעלימם מעינו של בית המשפט.

“רק חלק מהתלמידים, שקשרו עצמם לזירת הרצח וסביבתה בזמן הקריטי בו התבצע הרצח תושאלו. אחרים, ששמותיהם היו ידועים למשטרה כלל לא זומנו לחקירה. גם אלה שתושאלו, כמעט ולא נעשה מאמץ להצליב בין עדויותיהם השונות..

“ועל החקירה הזאת אני אמורה לסמוך ובצוות חקירה כזה אני יכולה לשים את מבטחי? אני לא יכולה ואתי מדינה שלמה לא מוכנה להרפות עד אשר האמת תשתזף בקרני השמש, והצדק יחזור לשכון כאן לתמיד”.

ראדה כתבה עוד: “בשני דברים האישה הרעה הזאת צודקת: האחד, אני אכן מטורפת. מטורפת מגעגועים וצער. הלב שלי מת יחד עם תאיר. רוצחיה קטלו גם את הנשמה שלי. אמנם איבדתי את הבת שלי, אבל הראש שלי לא היה מעולם חד, בהיר ונוקב כמו שהוא כעת. הכי קל ומתבקש היה לאבד את הראש שלי, אבל אני נחושה ולוותר אינה אופציה עבורי וכל מה שאני עושה מכוון לתכלית אחת – לגרום למי שהסמכות בידיו להורות על פתיחת תיק רצח תאיר לחקירה מחודשת”.

“השני, מעל כל במה אמשיך לומר את דברי וארדוף פרסומם עד יומי האחרון כדי לחשוף את כל השקרים, שנאמרו ונכתבו במשפט. ואת תמשיכי לראות את הפרצוף שלי מחייך עוד הרבה שנים אפילו שפנימה בא לי לבכות, ואומר לכל שומע את אשר על לוח לבי. מעל לעשור הציבור צועד יחד איתי ורואה, בלי מאמץ מיוחד, כיצד אנשים עלובים כדוגמתך דאגו להנציח את עוולות המערכת, היטו משפט וממשיכים להתנהל כאילו לא קרה דבר”.

לאחר שהיא מגוללת באריכות את התנהלותה של עו”ד לוין – היא תוהה: “ואני שואלת את עצמי, מי כאן המטורף? אמא שכולה, שחרב עליה עולמה, אך השכל הישר הוא שמנהל אותה ולא עוד הכאב, שלא יעלם לעולם, או עובדת מדינה, שתפקידה לשרת את הציבור ולהיות נאמנה לחוקים השומרים על כולנו, אך בגדה שוב ושוב באזרחים”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    צריך להזכיר לפרקליטה היהירה על כלום שאימון הציבור
    04/03/2018 17:13
    צורי
  1. בכמוה ודומיה לא קיים חוסר האימון בפרקליטות חובקת את כל עם ישרל למעט העוסקים במעל ותפירת התיקים. פרקליטה טפשה התנצלי בפני אימה של תאיר ז”ל. רוב העם משוכנע שהושבתם במאסר עולם שעיר לעזאזל.

  2. שלווה לוין פרקליטה מעולה .
    04/03/2018 19:49
    עופר
  3. אני כותב מתוך ידע. שלווה לוין תותחית על. תסמכו על כול מילה שלה.מקצועית חכמה וחריפה.

    • ברק   29/03/2018 01:20

      אם הבוס בפרקליטות מחליט שיש להטיל רבב באם אז כל הפרקליטים הכלבלבים יעשו זאת בחפץ לב. הפרקליטות מנוהלת על ידי אנשים שרוצים תהילה ודרך קצרה וקלה ביותר בבתי המשפט. לרובם הגדול אין אינטרס להגן על החלש או לדרוש צדק ולכן תיק כמו רצח תאיר ראדה הוא בעייתי עבורם…בתיק הזה מעורבים שוטרים מושחתים, פרקליטים מושחתים שקיבלו הוראות מלמעלה ורמזים עבים כיצד לנהל התיק וכן שופטים עברייני מין שמתוקף עבודתם במערכת המשפט כלל לא היה להם אישור לשבת בדין וחרוץ גורלות בתיק זה. אלא מה…בקומבינות סגרו פינות יפה יפה ולבסוף הכניסו אדם שהוא חף מפשע אבל גם אם לא היה חף מפשע עדיין לא זכה למשפט צדק. כל מה שכתוב בפסק הדין הוא גיבוב שטויות הדברים החשובים לא הגיעו מעולם לבית המשפט או שבית המשפט התעלם מהם במכוון כיוון שהיה משוחד בדעתו. עצם העובדה שעד היום פרקליטים מתעסקים בתיק ומנסים בכל דרך אפשרית למנוע מהאם קבלת המחשב, הטלפון ועוד מראה שהם מפחדים ושהרבה כסף או טובות הנאה והבטחות נעשו מאחורי הקלעים על מנת לא להוציא את האמת לאור.

  4. על הפרקליטות להתנצל בפני האם ובפני האדם חף מפשע ששלחו לכלא
    04/03/2018 23:14
    אשה
  5. מיום ראשון של העלילה היה ברור מהשנאמר על ידי האמא מאוחר יותר. הכעס והפגיעה בה מראים רק עד כמה המערכת פגומה.

  6. תודה לבורא עולם שלא מניח לנושא הנורא הזה
    05/03/2018 09:20
    יוסף
  7. אין צל של ספק שמערכת החוק פעלה שלא כראוי ולמעשה עשתה במכוון הפוך מהכתוב “צדק צדק תרדוף…”.