‘לחץ שלא ראית מימיך, בלתי יאמן’: מעצר אלוביץ’ וחפץ הוארך בשבוע

בית המשפט האריך את מעצרם של שאול אלוביץ' וניר חפץ בשבעה ימים נוספים • מעצרו של יועץ התקשורת אלי קמיר הוארך בשלושה ימים • אלוביץ': "מנסים להכניס לי - 'רק תודה רק תודה'. הם יחסלו אותי - נפשית ובריאותית יחסלו אותי"
חיים טוויל
י"א אדר התשע"ח / 26.02.2018 20:48

תיק 4000:  בית משפט השלום בתל אביב האריך היום (שני) את מעצרם של בעל השליטה בבזק, שאול אלוביץ’,  ויועץ התקשורת ניר חפץ, עד יום ראשון.

מעצרו של יועץ התקשורת של אלוביץ’, אלי קמיר, הוארך עד יום רביעי.

הדיון בערעורים שהגישו אלוביץ’ וחפץ יתקיים מחר ב-9:00 בבוקר בבית המשפט המחוזי בתל אביב.

בדיון בהארכת מעצרם, אמר השופט עלאא מסארווה, שמונה  בעקבות פרשת המסרונים: “גם כאשר נפלו פגמים בהליך על ביהמ”ש לבחון את הדברים לגופם – התיק איננו ‘סובל’ שחרור בשלב זה. קשה להמעיט מחומרת הפרשה”. הוא הוסיף: “שחרור החשודים בשלב זה עלול להביא לפגיעה קשה בחקירה”.

לפי דיווח ב’כאן’, שאול אלוביץ’ גולל במהלך הדיון בהארכת מעצרו מה שעבר בחקירות. “היא הייתה בצל הניסיונות החוזרים לפגוע בנשמתי, עד לפגיעה קשה בכבודי. כל ערב ישבתי אצל החובש חצי שעה – שעה. מנסים לנצל את המעצר הזה לשבור אותי, שאודה בדבר שלא עשיתי מעולם. אמרתי שאני לא אשקר מעולם ולא אודה במה שלא עשיתי וגם אם אפול ואקבל התקף לב אני לא אודה”.

“מנסים להכניס לי – ‘רק תודה רק תודה’, אני מרגיש שמנצלים את המעמד לשבור אותי ולחסל אותי. הם יחסלו אותי – נפשית ובריאותית יחסלו אותי”.

גם ניר חפץ בדיון התייחס לחקירה: “פעמיים הוארך המעצר ואין צליל של ביקורת על כך. ראיתי שהשופט שאל את המשטרה ובדק מה הם עושים. מה שבית המשפט לא ידע – זה שהמשטרה עבדה עליו בעיניים. נשאלתי אולי שלוש, ארבע שאלות טכניות, ואילולא היו פרסומים בתקשורת לא הייתי יודע במה אני חשוד”.

לדבריו, “עד היום פגשתי 30 חוקרים, עשרות מיליוני שקלים נשפכים על הדבר הזה. הלחץ שהמערכת מפעילה עליי, לחץ שלא ראית מימיך, זה בלתי ייאמן. אני מבקש מבית המשפט שישקול טוב-טוב. אני חף מפשע, נקי כפיים, אני מבקש שיישאר משהו מהזכויות שלי”.

שאול אלוביץ

שאול אלוביץ’. צילום: Flash90

קודם לכן שוחררה איריס אלוביץ’ לעשרה ימי מעצר בית. היא הורחקה ממשרדי קבוצת בזק למשך 45 יום ונאסר עליה ליצור קשר עם המעורבים בפרשה, למעט שאול ואור אלוביץ’. בנוסף הוצא נגדה עיכוב יציאה מהארץ לחצי שנה.

מוקדם יותר שוחרר בנה, אור, בתנאים מגבילים.

מנכ”לית בזק, סטלה הנדלר נשלחה לשבוע מעצר בית. כמו כן היא הורחקה ממשרדי בזק למשך חודש, וגם נגדה הוצא צו עיכוב יציאה מהארץ.

עמיקם שורר שוחרר ביחידת להב 433 לחמישה ימי מעצר בית

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    העריץ רוני אלשיך זקוק להיות בצינוק
    28/02/2018 04:53
    משלם המיסים
  1. 100 דוברים מועסקים על ידי העריץ על חשבוננו