השליכו זיקוק על שוטר • אלימות בהפגנה בת”א: 5 נעצרו ובהם ח”כית

שוטר נפצע בעקבות זיקוק שהושלך לעברו במהלך הפגנה בלתי חוקית של מפירי סדר ברחוב המלך ג'ורג' בתל אביב • במהלך הפגנה נחסמו כבישים והמפגינים הדליקו מדורה באמצע הכביש • המשטרה עצרה חמישה מפירי סדר
חיים טוויל
כ"ב ניסן התשפ"ד / 30.04.2024 00:46

הפגנות השמאל: שוטר נפצע הערב (שני) מזיקוק שהושלך לעברו במהלך הפגנה בלתי חוקית של קומץ מפירי סדר ברחוב המלך ג’ורג’ בתל אביב.

במהלך הפגנה נחסמו כבישים והמפגינים אף הדליקו מדורה באמצע הכביש.

השוטר פונה לקבלת טיפול רפואי בבית חולים.

מדוברות המשטרה נמסר: “לצערנו הרב, הערב שוב אנו רואים קומץ של מפגינים שהחלו בהפגנה בלתי חוקית, תוך הפרת הסדר ואלימות שהופנתה כלפי השוטרים שפעלו לשמור על הסדר הציבורי”.

לפי המשטרה, בין המפגינים נעצרה חברת הכנסת נעמה לזימי, ממפלגת העבודה: “מפירי הסדר שלא נשמעו להוראות השוטרים וביניהם חברת כנסת, ניסו להיכנס למתחם ‘מצודת זאב’ והשחיתו את המקום בגרפיטי, הפורעים נבלמו על ידי השוטרים”.

השוטרים עצרו חמישה מפגינים על הפרת הסדר תוך שימוש באמצעים.

מטעם המשטרה נמסר: “אנו קוראים למפגינים לנהוג באחריות ולא להפר את הסדר. אנו רואים בחומרה את הפרות הסדר, הגורמות למשטרה להפנות כוחות שעוסקים במשימות אבטחה ושמירה על בטחון הציבור. נפעל באפס סובלנות כלפי מי שיפר את הסדר ולא ישמע להוראות השוטרים.

חברת הכנסת לזימי סיפרה כי בין העצורים יש גם בני משפחות החטופים. היא טענה כי הייתה “אלימות משטרתית קשה” בהפגנות, אך לא התייחסה להתנהלות המפגינים שהפרו את החוק, ונהגו באלימות כלפי השוטרים.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות