נתניהו בפניה אל החיילים החרדים: “אני כועס על מסע השיסוי וההסתה”

אחרי שיחה עם 'המטה החרדי בליכוד': בסרטון מיוחד מתייחס ראש הממשלה לראשונה, לקמפיין שמסעיר את הרחוב החרדי, מתייצב באופן נחרץ לצד החיילים החרדים - ומבטיח לפעול בחריפות נגד העומדים מאחורי ההסתה • "החיילים החרדים ראויים לכל ברכה, עומד מאחוריכם וגאה בכם"
אריה ריבקינד
כ"ח טבת התשע"ז / 26.01.2017 18:26

בפעם הראשונה מאז תחילת מסע ההסתה נגד חיילי צה”ל החרדים, מפרסם היום ‘המטה החרדי בליכוד’ סרטון בו מתייחס ראש הממשלה בנימין נתניהו במישרין לנושא שמסעיר את הרחוב החרדי, מתייצב באופן נחרץ לצד החיילים החרדים – ומבטיח לפעול בחריפות נגד העומדים מאחורי הקמפיין.

בסרטון פונה ראש הממשלה ישירות לחיילי צה”ל החרדים ואומר: “החיילים החרדים ראויים לכל ברכה ואני עומד מאחוריכם וגאה בכם”.

ראש הממשלה מדגיש כי הוא “כועס על מסע השיסוי, ההסתה והשיימינג נגד החיילים החרדים”, ומבטיח לפעול בחריפות ובאופן אישי נגד העומדים מאחורי הקמפיין.

הסרטון צולם לאחר שיחה שערך ראש הממשלה נתניהו עם יעקב וידר, חבר נשיאות הליכוד ויו”ר המטה החרדי במפלגה, שמוביל את המאבק בהסתה נגד החיילים החרדים ומלווה את משפחות החיילים.

בשיחה עודכן ראש הממשלה על מסקנות הדיון שערך ח”כ אמיר אוחנה ביום חמישי שעבר בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת על ההסתה נגד החיילים החרדים – דיון שהתקיים גם הוא  ביוזמת המטה החרדי בליכוד.

בשנים האחרונות מתקיים בריכוזים החרדיים קמפיין הסתה אגרסיבי נגד חיילי צה”ל החרדים ובני משפחותיהם. לפני כשנה ניסה וידר לקדם, יחד עם ח”כ שרן השכל, חוק חדש למלחמה בהסתה נגד המתגייסים החרדים ומשפחותיהם, אך הסיעות החרדיות הפילו את החוק בועדת השרים לענייני חקיקה.

יצוין כי למרות שהקמפיין הוביל בחלק מהמקרים גם לאלימות, נציגי המפלגות החרדיות בכנסת מקפידים לשמור על שתיקה רועמת ונעדרו בהפגנתיות גם מהדיון בכנסת בנושא בשבוע שעבר.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הכי נכון ,צריך להתפלל ולבקש מבורא עולם שהוא שומע תפילות ובקשות
    26/01/2017 21:28
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. הכי נכון צריך להתפלל ולבקש מבורא עולם שהוא שומע תפילות ובקשות לבטל חידוש כזירת גיוס של שמד וזימה.

  2. תייר תמים נקלע למאה שערים ונכנס לחנות עתיקות, ביקש מהמוכר מזכרת עתיקה מביקורו בארץ, המוכר הממולח הריח עם מי יש לו עסק ושלף לו חליפה מרופטת צבעונית ואמר לו: זו החליפה שלבש פרעה מלך מצרים בתקופת המכות. התייר היה המום מההפתעה, ושאל למחיר החליפה, המוכר נקט בסכום מפולפל והחליפה נארזה לשביעות רצון הלקוח. חזר התייר למלון והראה לאשתו את ההפתעה שקנה ושיהיה לו במה להתגאות באמריקה על פריט כ
    26/01/2017 21:54
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. תייר תמים נקלע למאה שערים ונכנס לחנות עתיקות, ביקש מהמוכר מזכרת עתיקה מביקורו בארץ, המוכר הממולח הריח עם מי יש לו עסק ושלף לו חליפה מרופטת צבעונית ואמר לו: זו החליפה שלבש פרעה מלך מצרים בתקופת המכות.
    התייר היה המום מההפתעה, ושאל למחיר החליפה, המוכר נקט בסכום מפולפל והחליפה נארזה לשביעות רצון הלקוח.
    חזר התייר למלון והראה לאשתו את ההפתעה שקנה ושיהיה לו במה להתגאות באמריקה על פריט כ”כ עתיק שרכש, לעגה לו אשתו ואמרה: ומי פתי יאמין לך כי זו חליפת פרעה, וכי הוכחה יש לך על כך?
    חזר האיש לחנות ושאל את המוכר אם הוא יכול להוכיח לו שחליפה זו של פרעה היתה?
    אמר לו המוכר: אוי, איך שכחתי, בטח, הנה תכניס את ידך לכיסים ותמצא את המכה השלישית…