שעתיים אחרי: לוחמי האש חילצו מהמכונית שנמחצה גופת גבר כבן 50

תאונת שרשרת: גבר נהרג ושמונה בני אדם נפצעו קל וטופלו על ידי כוחות ההצלה בתאונה עם מעורבות אוטובוסים, מיניבוס ורכבים פרטיים ברחוב בר אילן פינת שאול המלך בירושלים • דובר כב"ה: "הרכב מעוך בצורה קשה ביותר מתחת לאוטובוס" • זק"א: "לאחר חילוץ הרכב מתחת לאוטובוס, נמצא אישה בפנים כשהיא ללא רוח חיים"
חיים טוויל
ח' כסלו התשע"ז / 08.12.2016 16:55

גבר כבן 50 נהרג ועשרה בני אדם נפצעו הערב (חמישי) בתאונת שרשרת עם מעורבות של כמה כלי רכב, בהם שני אוטובוסים, מיניבוס ורכבים פרטיים, בצומת הרחובות בר אילן ושאול המלך בירושלים.

כוחות ההצלה הוזעקו למקום וטיפלו בפצועים. חובשים ופאראמדיקים של מד”א העניקו טיפול ופינו לבתי חולים 10 פצועים קל – מהם 5 לשערי צדק ו-5 להדסה הר הצופים – כולם בני משפחה אחת.

מיד לאחר התאונה הקשה פעלו לוחמי האש כדי לחלץ את הרכב שנלכד בין שני אוטובוסים. למקום הוזעק מנוף מיוחד לסייע בחילוץ הלכוד.

מכ”ה מחוז ירושלים נמסר, כי לאחר פעולות חילוץ מורכבות ביותר, חילצו לוחמי האש אדם שנלכד ברכב שנמחץ בין שני אוטובוסים ומתחת לגחון של אחד מהם. “הרכב נמעך בצורה קשה ביותר, ולמרבה הצער עקב הפגיעה הקשה, האדם שחולץ על ידי לוחמי האש חולץ כשהוא ללא רוח חיים”.

כמו כן, מהרכב חולץ הרוג כלבו של הנהג.

טפסר משנה אייל כהן מת”ח כבאות והצלה ירושלים: “צוותי החילוץ פעלו במשך שעה ארוכה לחלץ את הרכב שנמחץ בין שני האוטובוסים. החילוץ בוצע בעזרת מנוף של כב”ה ומנוף של אחד מתושבי השכונה שהתגייס לסייע בחילוץ, וכן כלי צמ”ה כבדים של אגף שפ”ע מעיריית ירושלים”.

תאונה בבר אילןדוברות כבאות והצלה ירושלים

הוא הוסיף: “כל זמן החילוץ היה חשש, כי האוטובוס יתגלגל ויתהפך על המחלצים והצוותים פעלו במקצועיות ובצורה שקולה, כדי לא לגרום לנפגעים נוספים מקרב כוחות החירום.  בסיום חילוץ הרכב מתחת לאוטובוס, לוחמי האש איתרו וחילצו את הלכוד מהרכב המעוך, אך למרבה הצער עקב הפגיעות הקשות מהם הוא סבל, מותו נקבע במקום”.

משה טייטלבוים מנכ”ל איחוד הצלה סיפר: “כשהגעתי למקום נתקלתי בזירה קשה של תאונה עם מעורבות שתי אוטובוסים, רכב הסעות וארבעה כלי רכב פרטיים. מתנדבים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה שהגיעו ראשונים לזירה העניקו טיפול רפואי ראשוני לנפגעים וביקשו סיוע של מתנדבים נוספים וצוותי כיבוי עקב מעורבות רכב שהתהפך ורכב נוסף שנמחץ מתחת לאוטובוס”.

צילום: כוננים ירושלים 19

מתחקור ראשוני עולה כי אוטובוס שנסע ברחוב שאול המלך מצפון לדרום פגע בשני כלי רכב פרטיים ובאוטובוס נוסף.

שוטרי אגף התנועה של המשטרה סגרו את רחוב שאול המלך לצורך טיפול באירוע. כלל הצירים נפתחו לתנועה.

בוחני אגף התנועה במקום.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות