שחקנית ישראלית לחתנו היהודי של טראמפ: ג’ראד קושנר, אתה בוגד, תיזהר לך

השחקנית נועה תשבי פנתה במאמר שפרסמה - לג'ראד קושנר: "אתה בגדת בכל אחת מהאמונות שבבסיס היהדות. אתה ג'ראד, סייעת לאדם הכי גזען, בריון, ילדותי ומיזוגני לקבל את השלטון" • ומה יקרה אם טראמפ לא יצעד בדרך שהדמוקרטים דורשים? "שניכם תשמעו מאיתנו. בכל דרך שהדמוקרטיה תאפשר זאת, אנחנו נדאג שחייך יהיו לא נעימים. תזהר לך"
נתן פרל
י"ד חשון התשע"ז / 15.11.2016 14:16

השחקנית הישראלית נועה תשבי, המתגוררת בשנים האחרונות בארה”ב פרסמה אתמול (שני)  באתר Jewish Insider מאמר תוקפני, המופנה אל ג’ראד קושנר, חתנו היהודי של הנשיא הנבחר דונאלד טראמפ, הנשוי לבתו איוונקה.

תשבי הטיחה בו האשמות קשות על הקמפיין של חמו, זאת בעקבות הפרסומים כי הוא מתפקד כאחד היועצים הבכירים ביותר של הנשיא הנבחר.

“ג’ארד היקר, או ‘כפרה’, כפי שאנחנו אומרים בישראל”, כתבה תשבי במאמר שתורגם על ידי צביקה קליין באתר nrg. “אתה לא מכיר אותי, ואני בספק אם אי פעם נפגשנו. אבל יש לי כמה דברים להגיד לך. אני ישראלית, וכמוך – יהודיה. ראשית, אודה לך על כך שהכנסת את איוונקה לשבט שלנו. אנחנו צריכים עוד נשים חכמות ולבביות כמוה. כל הכבוד ג’ראד ויעל”.

בשלב זה היא עוברת למתקפה:  “כעת בוא נדבר ‘תכלס. להיות גבר שוביניסט וחזיר זה דבר נפלא. זה אפילו עוזר לך להיבחר לנשיאות. גם אתה כזה ג’ראד? אתה חזיר?”

תשבי, ככל הנראה עוד שמאלנית שמתקשה להתמודד עם הניצחון המפתיע של דונלד טראמפ, המשיכה:  “כיהודייה, אני מאוד מסוקרנת לגביך, ג’ראד קושנר. האם שמת לב לאנטישמיות שחמך איפשר לחזור לקדמת הבמה? האם אתה יודע שבגלל הטרולים שהקמפיין שלכם עודד לצאת מהמחילות שלהם אני ואלפי יהודים אחרים הוספנו סימן היכר לשמנו בטוויטר כדי להצהיר בגאווה על יהדותנו?”

תשבי מתייחסת לעובדה שגולשים אנטישמים, חלקם מיוחסים על ידי התקשורת השמאלנית לתומכיו של טראמפ, תקפו יהודים ברשתות החברתיות, במיוחד בטוויטר.

והיא ממשיכה להטיף: “אתה בגדת בכל אחת מהאמונות שבבסיס היהדות. ‘ואהבת לרעך כמוך’, צדקה, תיקון עולם והפיכת העולם למקום טוב יותר. יהודים היו בחזית של כל תנועת זכויות אדם ברחבי העולם, החל מרטין לותר קינג וכלה בגנדי. אנחנו היהודים, מכירים היטב מה זו שנאה ואפליה, ונלחמנו בזה במשך דורות רבים. אתה ג’ראד, סייעת לאדם הכי גזען, בריון, ילדותי ומיזוגני לקבל את השלטון.

“ג’ראד אתה נראה לי אדם אחראי, המבוגר האחראי בסיטואציה הזו. אז עכשיו הכל תלוי בך… זו האחריות שלך. לדאוג לכך שחמך לא לוקח את המדינה הזאת לאחור מבחינה חברתית וסביבתית למילניום אחר, הגרסה של טוויטר למקארתיזם.

“אני לא סומכת עליו, אבל אני סומכת עליך להיות זה שמקשיב לו ואומר לו מה הדבר הנכון לעשות. אחרת, שניכם תשמעו מאיתנו. בכל דרך שהדמוקרטיה תאפשר זאת, אנחנו נדאג שחייך יהיו לא נעימים. תזהר לך”.

הדפס כתבה

12 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    תיגורשי עם כל המהגרים. אמריקה זה לא ישראל
    15/11/2016 14:53
    ששון
  1. עוד הלילה יבדקו. את אישורי השהיה שלך טיפשה דמוקרטית

    • טובי   15/11/2016 16:37

      נועה התשבי! קודם תגורי בישראל ואחר כך תדברי…

  2. הסול העלוב והפחדן.
    15/11/2016 15:14
    פאני
  3. נועה תשבי, את לא מייצגת את דעת הרוב היהודי לא בישראל–שמכאן ברחת–ולא בשום ארץ אחרת. פשוט את וכל חברייך הסמולנים לא מסוגלים לקלוט ולבלוע שהי-לרי הפסידה למרות חייוכה המזויפים ולמרות כל הכסף ששפכה היא והביל הנחמד “אוהב הנשים”. בכלל, מי את שמעיזה “להטיף מוסר” לנשיא הנבחר טראמפ? שחקנית שברחה לארה”ב כי כאן לא היה לה קהל? שבי בשקט או תשבי!!

    • ישראלי שגר באר   16/11/2016 03:02

      מעניין כמה שילמה לאתר בשביל שיפרסמו את שמה …

      • ישראלי שגר באר   16/11/2016 03:05

        עוד מטומטמת שמחפשת כותרות

  4. חיה עם גוי
    15/11/2016 20:31
    אברהם
  5. וילדה לו ילד. הגברת תשבי. ועוד יש לה החוצפה לדבר נגד יהודי כשר ונשיא אוהד ישראל

  6. הכי טוב
    15/11/2016 20:34
    גילי
  7. שתשבי שלא יראו אותך חוצפנית!!

  8. דור
    15/11/2016 23:42
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  9. סתם מאבולה

  10. כל אחד
    16/11/2016 00:43
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  11. כל אחד מהם הדברים של לו בישראל יש דאגות של עצמו. ואמריקה יש גם די לבחינת

  12. נועה .לאיזה תנועה את כנועה .תשבי מנוולת תשבי .רק מזלך שאיני מדבר בצורה בוטה
    17/11/2016 03:15
    ממי
  13. עים זאת קשה לשתוק כשאת כמו ילדה מפגרת .קוראת לאדם שנולד שם בוגד ואילו את שהגרת לשם חביבה מה הבטיחה לך המכשפה .האים לא קראת מה אמר האיש מס אחד פוטין .שאים כלתך קלינטון היתה עולה לא היה מנוס ממלחמת העולם השלשית .רק בעבור זה צריך לפרגן לו מאוד מאוד .שנית מי את שאת מעיזה לאיים .אני מקווה שלא אשמע אותך יותר .כי אז תביני שלמילים יש כיסוי .עלובה קטנה עזבת את ישראל לחיות עים גוים תמיד שראיתי את פנייך היה מתחשק לי לרמוס אותם .אך חשבתי לי שאסור .כך היא דתנו .אך יהודי שמתנהג כגוי ראוי לכל מה שיבוא עליו .לכן מבחינתי את גויה לכל דבר ועניין .גם אים היית בארץ .כשחקנית בזויה אינך ראויה לשבת מסביב. לשולחן שבת .ובטח לא לשתות איתך מהקידוש שאת ברשעותך הפכת אותו לנסך..אז דעי מי את והיכן מקומך יצור .. רק שלא נמע שאת הצלע השלישית של הזקנה והמה אבדין .כי בטוח

  14. דמאלנית מטומטמת מי את שתדברי בשם עם ישראל
    17/11/2016 19:54
    חנה
  15. כולנו שמחים שטראמפ נבחר ולא הקליפה קלינטון. את וחברייך הסמאלנים לא קשורים לעם ישראל!! בוגדת

  16. שמולנית אומללה.
    18/11/2016 12:31
    פאני
  17. שחקנית? מי בכלל שם עלייך סמולנית אומללה? תתשיכי לשחק עם ה… שלך ותסתמי!