ברק על ביבי: אדם מבוהל ומבולבל. נתניהו: מצטער. הובנתי לא כהלכה

ראש הממשלה לשעבר שוב תוקף את נתניהו: הפעם על הדברים שאמר נתניהו על שיחת הטלפון לאביו של אלאור אזריה • לשכת ראש הממשלה: "לא השווה בין החייל אלאור אזריה לבין חיילים שנפלו. זהו ניסיון שפל, מעוות ושקרי להציג כך את דבריו"
יוני גרין
כ"ב אלול התשע"ו / 25.09.2016 08:44

ראש הממשלה לשעבר, אהוד ברק, תקף הבוקר (ראשון) את ראש הממשלה בנימין נתניהו בדף הפייסבוק שלו.

“מי שמשווה את אלאור אזריה לגיבורי ישראל וללוחמים נעדרים הוא אדם מבוהל ומבולבל שאיבד את שאריות שיפוטו או שחלילה החליט לנסות ולרסק את עולם הערכים של צה”ל”, כתב ברק.

ברק הגיב לדברים שאמר נתניהו בראיון ששודר אמש בערוץ 2, בהם התייחס לשיחת הטלפון שערך עם צ’ארלי אזריה, אביו של אלאור אזריה.

“התקשרתי להוריו של אלאור אזריה כמו שאני מתקשר להורים של חיילים שנהרגו או נעדרים”, הסביר נתניהו בראיון את שיחת הטלפון שקיים עם האב.

בלשכת ראש הממשלה ביקשו הלילה להבהיר את דברי נתניהו ומסרו: “ראש הממשלה נתניהו לא השווה בין החייל אלאור אזריה לבין חיילים שנפלו. זהו ניסיון שפל, מעוות ושקרי להציג כך את דבריו. ראש הממשלה נתניהו מכבד את המשפחות השכולות ומשפחות הנעדרים, ומודע היטב לכאבן הבלתי אפשרי”.

נתניהו עצמו התייחס הבוקר  לדבריו בראיון, והבהיר כי לא התכוון לעשות השוואה בין הורים שכולים להוריו של אזריה.

“אני מצטער אם דבריי הובנו שלא כהלכה. בשום אופן לא ביקשתי להשוות את סבלן של משפחות שכולות, סבל שאותו אני מכיר היטב, למצבם של הורים אחרים השרויים במצוקה. אין השוואה ולא יכולה להיות השוואה”, כתב נתניהו בדף הפייסבוק שלו.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    ברק
    25/09/2016 16:09
    HMJE
  1. אבי ז”ל היה אומר שהכי גרוע זה טיפש חרוץ. ואהוד ברק מה זה חרוץ… שב בשקט ברק לאור מחדליך בלבנון, צאלים, ממשלת הליצנות שניהלת ועוד אתה בדיחה עם זקן.