נתניהו פתח חזית גם מול חדשות 2: “מצנזרים את הביקורת שלי עליהם”

"זה לא אולפן שישי בלי כתבה מגמתית ומכפישה נגד נתניהו או הימין", נמסר מלשכת נתניהו בתגובה מוקדמת לכתבה ששודרה בערוץ 2 • במערכת התכנית בחרו 'לחתוך' את הקטע המתריס מהתגובה הרשמית - אך ראש הממשלה לא ויתר
נחמן גור
י"ז אב התשע"ו / 21.08.2016 18:55

נתניהו נגד התקשורת, סיבוב מס’ 87632: את ראש הממשלה, בנימין נתניהו, הכעיסה מאוד כתבה ששודרה בערוץ 2 ועסקה ביועצים הסובבים אותו ובמעורבותם של רעייתו ובנו בהליכי קבלת ההחלטות הרגישות ביותר במדינה.

ביבי של פעם היה חורק שיניים ושותק. ביבי של 2016 הולם בכל הכוח בחזרה. “אני מבקש לשתף אתכם במה שמסתמן כתופעה חדשה אצל חלק מגופי התקשורת: צנזור הביקורת עליהם בתוך תגובות המועברות אליהם”, כתב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו.

הזעם הפעם מופנה לא כלפי שידור הכתבה, אלא דווקא על כך שעורכי המהדורה בחרו להוריד מתגובתו הרשמית את הקטע המלבב הבא: “זה לא אולפן שישי בלי כתבה מגמתית ומכפישה נגד נתניהו או הימין”.

לדברי נתניהו, זו לא הפעם הראשונה בה נוהגים כך בערוץ 2. “כך פעלו גם בחודש שעבר, כשצנזרו את הקטע הבא בתגובה: ‘ראש הממשלה נתניהו ימשיך לפעול לפתיחת יתר שוק התקשורת הריכוזי בישראל לתחרות אמתית ולמגוון דעות ועמדות. שינוי שהציבור הישראלי משווע לו, בדיוק כפי שמוכיח הפאנל החד צדדי באולפן'”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות