יעקב אשר נשבע אמונים במליאת הכנסת והתחבק עם משה גפני • צפו

יעקב אשר הצהיר אמונים על הדוכן במליאת הכנסת: "יש שינוי קיצוני. בקדנציה הקודמת היתה מלחמה כנגד הציבור החרדי, והפכו אותנו לבלתי לגיטימיים. ניסו להציג אותנו כאור שחור אף יותר מצבע הז'קט שלנו"
שרי רוט
י"ז אייר התשע"ו / 25.05.2016 13:20

אמש נכנסה לתוקף ההתפטרות של סגן שר החינוך מאיר פרוש מהכנסת, והיום בצהרים (רביעי) התייצב חבר הכנסת החדש, יעקב אשר מסיעת דגל התורה, על הדוכן במליאת הכנסת, הצהיר אמונים, ונאם נאום בכורה בכנסת ה-20.

“עבורי זהו לא נאום בכורה, אינני חדש כאן בבניין” אמר אשר. “הדעות שלי לא השתנו, כמו חלק מאנשים שעברו מפלגות ודעות. חבריי ואני לא שינינו ולא נשנה את השקפת העולם בה אנו מאמינים, ואת הדרך שאנו מייצגים בשליחותם של גדולי ישראל.

“כשאני עומד כאן ושואל מה השתנה בכנסת הזאת מהקודמת? יש שינוי קיצוני. בקדנציה הקודמת היתה מלחמה כנגד הציבור החרדי, והפכו אותנו לבלתי לגיטימיים. ניסו להציג אותנו כאור שחור אף יותר מצבע הז’קט שלנו.

“עברה שנה וחצי, הוחלפה ממשלה, וכעת חברי הכנסת החרדים מכהנים בתפקידים חשובים. אותם חברי הכנסת מככבים במדדי שביעות הרצון, כשרים, כיושבי ראש חרוצים. שלא תטעו, הסקרים לא נעשו בבני ברק, אלא משקפים את כל תושבי מדינת ישראל, יהודים וערבים.

“נמשיך לעזור לציבור הישראלי ולאוכלוסיות המוחלשות. זהו תפקידנו, ואת זה נמשיך לעשות בשנים הקרובות”.

אשר שיבח בנאומו את יו”ר סיעת דגל התורה, ח”כ משה גפני. הוא גם פנה אל יהודה גליק, שהצהיר אמונים כחבר הכנסת החדש של הליכוד, בירך אותו וביקש שלא יעלה להר הבית.

מי שבחר להעדר מהמליאה בעת ההשבעה הוא שר הבריאות יעקב ליצמן, שישב לפגישה עם נציג האוצר.

לאחר שירד מהדוכן, התקבל אשר בחיבוקים על ידי חברי הכנסת.

צפו. 

.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות