נתניהו במתקפה: דרוקר מראיין את קרא, קרא את דרוקר. איזון במיטבו

אחרי פרסום דו"ח מבקר המדינה על פרשת 'ביביטורס', תוקף נתניהו את טיפול התקשורת וטוען בפוסט חריף: "הגדיל לעשות ערוץ 10 שאפילו לא היה מוכן לאפשר לנציג מטעמי לייצג את עמדתי" • "כנראה שזה בלתי נמנע שהכתבות בנושא יהיו מגמתיות בצורה קיצונית. עוד ניסיון לפגוע בליכוד. מה שלא הצליחו לעשות בקלפי, מנסים לעשות באמצעים אחרים"
אליעזר היון
י"ז אייר התשע"ו / 24.05.2016 22:50

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תוקף הערב (שלישי), בצורה חריפה, את הדרך בה סיקרו כלי התקשורת את דו”ח המבקר על  נסיעותיו לחו”ל.

בפוסט חריף שפרסם בדף הפייסבוק האישי שלו, כתב נתניהו: “כנראה שזה בלתי נמנע שהכתבות בנושא דו”ח מבקר המדינה יהיו מגמתיות בצורה קיצונית ויתעלמו מעובדות בסיסיות”.

בהמשך תקף נתניהו את ערוץ 10, שלטענתו סירב לאפשר לנציג מטעמו להגיב על הטענות המופיעות בדו”ח, בשידור חי.

“הגדיל לעשות ערוץ 10 שאפילו לא היה מוכן לאפשר לנציג מטעמי לייצג את עמדתי. דרוקר מראיין את קרא, קרא מראיין את דרוקר. איזון במיטבו”, הוסיף נתניהו.

לדבריו, “זהו עוד ניסיון של גורמים בתקשורת לפגוע בשלטון הליכוד. מה שהם לא הצליחו לעשות בקלפי הם מנסים לעשות באמצעים אחרים”.

“אני מודה לציבור הרחב על התמיכה האיתנה בי. אמשיך לשרת אתכם נאמנה כראש ממשלת ישראל”, חתם נתניהו את הפוסט.

בדו”ח המבקר שפורסם היום הוקדש פרק מיוחד לפרשה שזכתה לכינוי ‘ביביטורס’, ועסקה במימון נסיעותיו של בנימין נתניהו לחו”ל בתקופת היותו שר האוצר בממשלת שרון.

מן הד”ח עולה, כי המבקר העביר ליועץ המשפטי לממשלה במהלך שנת 2015 חומרים נוספים המעלים חשדות למימון כפול של נסיעות נתניהו לחו”ל באותה תקופה.

היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, הנחה את המשטרה לבדוק את החומרים שהועברו למשרדו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות