נתניהו: משאיר פתח למחנה הציוני. הרצוג הגיב: “אנו בחרנו להיאבק בך”

בישיבת שרי הליכוד אמר ראש הממשלה כי בשלב זה לא יחלק את התיקים הנותרים, כיוון שהוא משאיר פתח לצרף את מפלגת המחנה הציוני לקואליציה • הרצוג הגיב: "נתניהו בחר בליברמן-בנט ואנחנו בחרנו להיאבק בו"
נחמן גור
י"ד אייר התשע"ו / 22.05.2016 12:38

בנימין נתניהו לא מתייאש: בישיבת שרי הליכוד שהתקיימה הבוקר (ראשון) אמר ראש הממשלה כי בשלב זה אין בכוונתו לחלק את התיקים שנותרו, כיוון שהוא עדיין מעוניין לעשות מאמץ לצרף לממשלתו את מפלגת המחנה הציוני של יצחק הרצוג.

בתגובה לדברים של נתניהו, צייץ יו”ר המחנה הציוני בטוויטר: “ברגע האמת כל אחד עשה את הבחירה שלו. נתניהו בחר בליברמן-בנט ואנחנו בחרנו להיאבק בו”.

גם בפתח ישיבת הממשלה התייחס נתניהו להרחבת הקואליציה: “מלכתחילה כשהקמנו את הממשלה אמרתי שהכוונה שלי היא להרחיב את הממשלה. 61 זה יותר טוב מ-59, אבל ממשלה רחבה ככל האפשר זה הדבר החשוב ביותר למדינת ישראל. אנחנו בעיצומם של מהלכים להרחבת הממשלה. אני חושב שקואליציה רחבה יותר תעזור לנו לעמוד באתגרים רבים שמולנו וגם לנצל הזדמנויות”.

נתניהו הבהיר: “הממשלה הרחבה תמשיך לחתור לתהליך מדיני עם הפלסטינים, ונעשה זאת תוך כדי הסתייעות בגורמים באזור. אני אישית שוקד על זה הרבה, בהרבה מקומות, אני מתכוון להמשיך לעשות את זה”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות