קרעי מאשים: יד נעלמה במשרד הבטחון מנסה להשמיץ את נתניהו

שר התקשורת שלמה קרעי טוען כי "יד נעלמה" במשרד הבטחון שלחה את דוברות צה"ל להשמיץ את נתניהו • "עם ישראל יודע מי תמך בסרבנות, מי לא התעורר תרתי משמע, מי אמר שחמאס מורתע"
אריה ריבקינד
ט"ז אייר התשפ"ד / 24.05.2024 01:01

שר התקשורת שלמה קרעי פרסם הערב (חמישי) פוסט ברשת החברתית טוויטר, על רקע הדיווחים מוקדם יותר היום כי אמ”ן התריע בפני ראש הממשלה בנימין נתניהו בחודשים שלפני  לפני ה-7 באוקטובר – וטען כי “יד נעלמה” במשרד הבטחון שלחה את דוברות צה”ל להשמיץ את נתניהו.

איפה אתה? זו הסיבה שכולם רוצים לקבוע פגישה עם הבנק הזה

“נעזוב לרגע את השאלה איפה הייתה אותה יד נעלמה ואיפה היו המתריעים בשבעה באוקטובר”, כתב השר, “אבל התרעות? הרי מדובר באחד האשמים העיקריים שכבר עזב אותנו, שניסה במכתבים מגוחכים לגבות סרבנים ולהפעיל לחץ בלתי חוקי על ידי איומים צבאיים על כוונת ממשלה וכנסת נבחרות לחוקק.

קרעי הוסיף: “אותה יד נעלמה שמפסידה, שאשמה, שחותרת להסדרה בעזה במקום לחתור לניצחון, מנסה לזרוק הכול על נתניהו על ידי אותם כושלים שעדיין לא הלכו הביתה ועושים סיבוב מכוער בגיבוי התקשורת השמאלנית.

” זה לא יעזור לך. עם ישראל יודע מי תמך בסרבנות, מי לא התעורר תרתי משמע, מי אמר שחמאס מורתע, מי קעקע את צבא היבשה ואת המודיעין המסורתי, מי לא התכונן, מי איפשר את חוסר המוכנות, מי היה כל כך יהיר עד שבצורה כל כך מופקרת לא מנע את האסון הנורא שקרה לנו”.

“תודה לאל שנתניהו ניצב מול כל התפיסות השגויות והרופסות שלכם כחומה בצורה. בעזרת השם ובעזרת רוח העם והלוחמים, ששונה מהרוח המנשבת אצלכם, ננצח”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות