“כולם אהבו אותו”: סרן ישראל יודקין הי”ד מכפר חב”ד נפל ברצועה

הקצין, תושב כפר חב״ד, ששימש סמ"פ בגדוד החרדי 'נצח יהודה' נפל הלילה בקרב בג'באלייה שברצועת עזה • האב ר' טוביה ואחד מאחיו עושים דרכם ארצה להלוויה - לאחר שהאב קם השבוע מ'השבעה' על פטירת הסבא בניו יורק • ארבעה מתוך שמונה ילדי משפחת יודקין משרתים בצה"ל
חיים טוויל
י"ד אייר התשפ"ד / 22.05.2024 16:00

סרן ישראל יודקין הי”ד, תושב כפר חב״ד, סמ”פ בגדוד החרדי ‘נצח יהודה’, נפל הלילה (רביעי) בקרב בג’באלייה שברצועת עזה.

שכר אטרקטיבי ושליחות: רוצים להיות אחים ואחיות? כל המידע פה

ישראל הי”ד הוא בנם של ר’ טוביה וציפי יודקין, מוותיקי התושבים בכפר חב”ד.

ארבעה מתוך שמונה ילדי המשפחה משרתים בצה”ל במגוון תפקידים.

 ישראל הי”ד הוא בוגר ישיבת תומכי תמימים ‘מאור מנחם’ ברחובות. ראש הישיבה הגאון רבי  חיים אהרון נפרד בכאב מתלמידו: “מדובר באבידה קשה וכואבת. ישראל היה בחור אהוב על החברים, אהוב על ההנהלה. תמיד היה שמח ועל מידות טובות, כולם אהבו אותו”.

ידידים בכפר חב”ד מספרים, כי בל”ג בעומר הקרוב תכנן להביא מכפר חב”ד בשרים ‘על האש’ כדי לחגוג עם חייליו את הילולת הרשב”י. “היה בעל לב טוב ואהב לעזור לכולם, היה מפקד מוביל ביחידתו, בעל דבקות במשימה ואהבת ישראל חזקה”, מספרים חבריו.

האב ר’ טוביה ישב השבוע ‘שבעה’ בשכונת קראון הייטס בברוקלין, אחר פטירת אביו הרב שניאור זלמן יודקין זצ”ל. אחד מהאחים שוהה גם הוא בחו”ל – אצל אחד השלוחים באירופה.

האבא ובנו עושים את דרכם לארץ לקראת הלוויה.

סבו הוא המשפיע החסידי הרה”ח רבי מיכה שטיינמץ.

ועד כפר חב”ד פרסם הודעת אבל בה נאמר: “ועד מקומי כפר חב”ד מודיע בצער רב ובכאב גדול על נפילתו על קידוש ה’ של החייל התמים ישראל יודקין הי”ד בקרב קשה ברצועת עזה.

ישראל הי”ד הוא בנם של יבדלחט”א ר’ טוביה וציפי יודקין שיחיו, מוותיקי התושבים בכפר חב”ד.

ועד הכפר יחד עם תושבי הכפר עומדים לצד המשפחה בשעות הקשות ומתפללים יחד לניצחון עם ישראל על האויבים ולחזרתם של כלל החטופים.

הלוויית תצא מחר  בשעה 13:30 מביתו ברחוב ליקוטי שיחות בכפר חב”ד לעבר בתי הכנסת ‘ישראל אריה לייב’ ו’בית מנחם’ בכפר חב”ד – ומשם להר הרצל בירושלים בשעה 16:00.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות