אחיותיו של חנן יבלונקה: התעוררנו לבוקר שחור, מרוסקים ושבורים

אביבית ואורית יבלונקה, אחיותיו של חנן יבלונקה הי"ד שגופתו חולצה מעזה, על הבשורה הקשה: "לא יודעים איך להתמודד עם זה, לא חלמנו על זה" • איש תקשורת: "שתדעו - אבא של חנן קיבל 300 הודעות הבוקר על חילוץ גופת בנו, עוד לפני ההודעה הרשמית של צה"ל"
חרדים 10
ט"ז אייר התשפ"ד / 24.05.2024 12:31

אביבית ואורית יבלונקה, אחיותיו של חנן יבלונקה הי”ד שגופתו הוחזרה הלילה מעזה, קיבלו את הבשורה הקשה שיקירם אינו בין החיים.

איפה אתה? זו הסיבה שכולם רוצים לקבוע פגישה עם הבנק הזה

בראיון לכאן חדשות, אמרו האחיות: “התעוררנו לבוקר שחור, אנחנו מרוסקים ושבורים, לא יודעים איך להתמודד עם זה, לא חלמנו על זה. אנחנו נעשה לוויה ‘להשבת החטופים יחד עם חנן’ וקוראים לכולם לבוא”.

ראובן יבלונקה, אביו של חנן, סיפר שקיבל את ההודעה על חילוץ גופת בנו – מחברים.

“בשבע בבוקר צלצלו אלי חברים ושאלו אם זה נכון, לא ידעתי מה רוצים ממני. כנראה בטלגרם וברשתות הודיעו. בשמונה וחצי דיברו איתנו מהצבא. אני גאה בחיילי צה”ל שהחזירו לי את חנן הביתה, אבל אני רוצה שיחזירו את כל החטופים הביתה. לא אהיה שקט עד שכולם יחזרו”.

איש התקשורת אלמוג בוקר, כתב הדרום של ערוץ 13 – צייץ: “שתדעו – אבא של חנן יבלונקה קיבל 300 הודעות הבוקר על חילוץ גופת בנו חנן ז״ל, עוד לפני ההודעה הרשמית של צה”ל.

“קצת אחריות. גם אם שמעתם. תתעלמו, ואל תעבירו הלאה. חכו להודעה רשמית של צה”ל.

“ועוד דבר: צה”ל מעדכן רק אחרי שהפעולה מסתיימת, כדי לא לסכן את הכוחות. שאנחנו מפיצים את המידע, אנחנו מסכנים את הכוחות. אנחנו מסייעים לחמאס. סבלנות ואחריות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות