גלאון: “לחקור את ג’ודי” • ג’ודי: לו הייתי מחבל היא הייתה אוהבת אותי

ח"כ זהבה גלאון: "בפרסומיה של אשת השר ברשתות החברתיות וגם ברדיו, ניתן היה להתרשם שהיא מבקשת להלך אימים על נשים שהוטרדו על ידי בעלה. המסר היה שזו רק ההקדמה למי שבסופו של דבר תסכים להתלונן"
דוד ליבוביץ
ז' טבת התשע"ו / 19.12.2015 18:18

 יו”ר מפלגת מרצ, ח”כ זהבה גלאון, קראה בשבת  חקור את אשת שר הפנים, ג’ודי ניר מוזס שלום, בחשד לשיבוש חקירה.

“אני קוראת ליועץ המשפטי לממשלה לפתוח בחקירה לא רק נגד השר סילבן שלום ולהורות לראש הממשלה להשעות אותו מתפקידו כשר, אלא גם נגד רעייתו, ג’ודי ניר מוזס”, אמרה גלאון באירוע שבתרבות.

“בפרסומיה של אשת השר ברשתות החברתיות וגם ברדיו, ניתן היה להתרשם שהיא מבקשת להלך אימים על נשים שהוטרדו על ידי בעלה. המסר היה שזו רק ההקדמה למי שבסופו של דבר תסכים להתלונן”.

‘ג’די שלום ניר מוזס, צייצה בעמוד הטוויטר שלה, בתגובה לקריאתה של ח”כ זהבה גלאון לפתוח נגדה בחקירה: “לו הייתי מחבל או טרוריסטית – היא הייתה אוהבת אותי”.

מוקדם יותר השוותה מוזס שלום את בעלה לניצב אפרים ברכה זכרו לברכה שהתאבד לאחר הביקורת עליו בתקשורת, וכתבה: “הלהט באולפנים להרשיע אדם, לדרוך עליו ולפורר את משפחתו. וואו. כל הלילה חשבתי על אפי ברכה”.

בשבוע האחרון התפרסמו בכלי התקשורת עדויות של שבע נשים על מעשים חמורים מצדו של השר סילבן שלום.

ביום חמישי בבוקר הגיבה אשתו ג’ודי ניר מוזס שלום על הפרשה. “אני כמובן לא מתכוננת לשתוק”, צייצה בטוויטר. “החוויה שילדיי נאלצים שוב לעבור, גם אם אכנס לכלא, על שיימינג וליכלוך. אנחנו לא חיים בבית כנסת”.

בהמשך צייצה: “בסוף אני אדבר. לכל אחת יש עבר, הווה. העובדות עליהן זורמות אליי. אין הרי כרגע שום סיכוי לקבל אובייקטיביות ואני גם לא במוד נכון כרגע להכפיש”.

מספר דקות לאחר ששיגרה את הציוצים, היא מחקה אותם.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    גיודי אם הייתי מחבל כבר היו מנטרלים אותך.
    20/12/2015 05:30
    7-7-7.
  1. חחחחחחחחח.