דרעי: הצעתי לכסות החובות של ‘יחד’. מקורבי ישי: לא קונים אותו

יו"ר ש"ס אריה דרעי חשף בראיון שהעניק למגיש רפי רשף, כי הציע לכסות את החובות של יו"ר תנועת 'יחד' אלי ישי - ולצרפו לתפקיד בכיר במפלגה • מקורביו של יו"ר 'יחד' אלי ישי אומרים: "בחיים אלי לא קיבל פניה כזו - וגם אם יקבל, את אלי, מצביעיו ואת הדרך שלו לא קונים בכסף או בג'ובים"
שרי רוט
ל' חשון התשע"ו / 12.11.2015 20:30

השר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אריה דרעי חשף בראיון שהעניק למגיש רפי רשף בחדשות 10, כי הציע לכסות את החובות של יו”ר תנועת ‘יחד’ אלי ישי – ולצרפו לתפקיד בכיר במפלגה.

אולם בעוד בלשכתו של אריה דרעי עומדים על כך כי אמירתו של יו”ר ש”ס מדויקת, וכי הציע לכסות חובות בסך מיליוני שקלים ולהעניק לישי תפקיד רשמי במפלגה – מקורביו של אלי ישי אומרים לחרדים 10: “בחיים אלי לא קיבל פניה כזו – וגם אם יקבל, את אלי ואת הדרך שלו לא קונים בכסף”.

בתגובה שהעבירה מפלגת ‘יחד’ לערוץ 10, נאמר: הופתענו לשמוע מערוץ 10 שדרעיט, האיש שפגע ופוגע באלי ישי ומשפחתו, מציג את עצמו לפתע כידידו הטוב ביותר.

“אנו מברכים על שינוי הגישה אולם את אלי ישי  ומצביעיו לא קונים בכסף או בג’ובים והוא לא יעבוד תחת דיקטטור”.

עקיבא נוביק מחדשות 10 דיווח, כי אופי התפקיד שיוצע לישי אינו ברור בשלב זה, ואולם עדיין מדובר בהסכם מפתיע, בלשון המעטה, לאור “הדם הרע” שזורם בין השניים, מהיריבים המרים במערכת הפוליטית.

לפני שנה פרש אלי ישי מש”ס, מפלגה בראשה עמד במשך 14 שנה, והקים את מפלגת ‘יחד’ שהתמודדה במערכת הבחירות לכנסת ה-20 – ולא עברה בסופו של דבר את אחוז החסימה.

ישי טען אז כי דרעי “דחף אותי לפינה והכתיב לי תנאים משפילים כדי שאגיד לא. הוא לא רוצה אותי בש”ס, הראה לי את הדלת החוצה ובעט”.

 

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    זה מוכיח את כוחו הגדול של אלי ישי
    12/11/2015 22:26
    יואל
  1. דרעי רועד מהכח שאלי ישי צובר בינתיים מנסה ללקק לו

  2. אריה דרעי
    13/11/2015 15:13
    מני זוהר
  3. דרעי לא יעזור לך כלום.אתה צבוע גדול. זרקת את כל מי שדאגת שיקח את מקומך ובמיוחד את אלי ישי. מה קרה פתאום?הכנת לו איזה מוקש?אל דאגה הוא מתכונן לבחירות קרובות ותאמין לי שהוא ידאג לך..לא כמוך צבוע. אתה תהייה מגיש תה בלשכה שלו . ותאכל את הלב. תמיד שאפת גבוה אפילו ברמיסת אנשים.רבנים.תראה איזה פרצוף נהייה לך?אני מאמין שאתה תתחבר לכל ממשלה רק בשביל הכיסא.גם הכסף שלך הוא שקוף לא רואים אותו הוא בשוויץ.