פרשיית השחיתות ב’ישראל ביתנו’: ראש מועצת מגילות התפטר

מרדכי דהמן, ראש המועצה האזורית מגילות הודיע על התפטרותו מתפקידו כראש המועצה: "אני לא אדם מושלם ולא חף מטעויות שבוצעו, ועליהן אני מצר" • בשבוע האחרון נעצרו ארבעה בכירים נוספים בפרשה
דוד ליבוביץ
ב' אלול התשע"ה / 17.08.2015 13:33

התפטרות נוספת סביב פרשיית השחיתות הציבורית בישראל ביתינו: מרדכי דהמן, ראש המועצה האזורית מגילות שנחקר בעבר הודיע הבוקר (שני) על התפטרותו מתפקיד ראש המועצה: “נקלעתי לאירועים שלצערי עומדים בבסיס החלטתי לסיים את תפקידי”.

“אני לא אדם מושלם ולא חף מטעויות שבוצעו, ועליהן אני מצר. עם זאת, אני רוצה שתדעו שהכול נעשה למענכם ולמען היישובים, ומעולם לא, חלילה, להשגת רווח אישי”.

בשבוע האחרון נעצרו ארבעה חשודים נוספים – אלכס ויז’ניצר, יו”ר דירקטוריון נת”ע לשעבר; ישראל יהושע, לוביסט; שי ברס, מנכ”ל מע”צ לשעבר; ושאול מזרחי, יו”ר דירקטוריון משכ”ל, החברה למשק וכלכלה של השלטון המקומי.

בחודשים האחרונים מנהלת יאח”ה את השלב הגלוי בחקירה, המכונה פרשה 242, שבמסגרתה נחקרים חשדות לקיומה של שיטת פעולה מאורגנת, שבמסגרתה בכירים בשירות הציבורי העבירו במסגרת תפקידם הציבורי סכומי כסף ניכרים מהקופה הציבורית לגופים מתוקצבים ולרשויות שונות שלא כדין, וזאת בתמורה למתן טובות הנאה שונות לחשודים ולמקורביהם, בין היתר באמצעות מינויים, תשלומים ועוד.

בפרשה ישנם מספר עדי מדינה, כולל  ראש המועצה האזורית שומרון לשעבר גרשון מסיקה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות