בקרית ספר אין מקום להושיב אורח לאכול. אז הושיבו את גלנט ב…חדר מחול

שר הבינוי והשיכון יואב גלנט התארח היום לסיור עבודה במגזר החרדי: ביקר בדירת אברך ובישיבת חברון בירושלים ובמרכזי התעסוקה במודיעין עלית
נחמן גור
ב' אלול התשע"ה / 17.08.2015 14:04

שר הבינוי יואב גלנט התארח בצהרים (שני) בעיר החרדית מודיעין עלית. זאת במסגרת סיור עבודה שהוא מקיים במגזר החרדי, שמטרתו הכרה מקרוב של צרכי הציבור ואורחות חייו הייחודיים בתחום הבנייה.

במהלך הביקור סייר שר הבינוי במרכזי התעסוקה במודיעין עילית, כשאל הסיור מתלווים ראש העיר יעקב גוטרמן, נציג שלומי אמונים במועצת העיר נחמן ניימן, ויו”ר המכון החרדי, מו”ל משפחה אלי פלאי, שארגן את הביקור.   

לאחר הסיור התכנסו ראשי העיר  והשר ופמלייתו לארוחת צהרים. אולם, מאחר ולעירייה אין היכן להושיב אורחים לאכול, שכן אין חדר ישיבות או אולם מסודר, נאלצו פרנסי העיר להושיב את האורחים ב…חדר מחול.

אל הארוחה הגיעו גם נציגים חרדיים מהערים החרדיות, ובהם חנוך זייברט מבני  ברק, ישראל פרוש מאלעד, אברהם רוזנטל מטלז-סטון, יצחק פינדרוס חבר מועצת עיריית ירושלים, ועוד.

גלנט

את היום החל השר בסיור בביקור בדירה של אברך המתגורר בקרית יובל בירושלים, שם התנהל דיאלוג בין השר לאברכים. לאחר מכן המשיך השר, יחד עם חברי מועצה בעיריית ירושלים, בהם יצחק פינדרוס, ישראל קלרמן ונחמיאל סבן מש”ס, לישיבת חברון בגבעת מרדכי, שם נפגש השר עם ראש הישיבה הגאון רבי דוד כהן.

מי שחיבר בין השר למגזר החרדי הוא חבר מועצת עיריית ירושלים יצחק פינדרוס.

גלנט

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    למה הגיע לציבור חרידי?
    17/08/2015 18:08
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  1. אולי שיגיע לבריסק ואז סולוביציק ילמד איך מקבלים אדם כמוהו, למה ביקור ממלכתי בישיבות חרדים? כמו נשיא המדינה, שפתח הבוקר את שנת הלימודים בחינוך החרדי בביקור בתלמוד תורה ‘דיברות משה’ בשכונת הר נוף, ישיבת חברון וכו’ אוי לאותה בושה – במקום להביא גדולי תורה מוסר וחסידות, הביאו מחללי שבת, אוכלי נבלות וטריפות ביום הכיפורים, בועלי נידות, מרבים ממזרים, “נואפים” משומדים, ערב=רב, עמלקים, שונאי הקב”ה ותורתו, “ציונים ארורים” וכו’ לאן הגענו? תגידו לי, את זה מראים לילדים צעירים? במי מתגאים? במחללי שבת? באוכלי נבלות וטריפות? איך מעיזים נגד ד’ ית? מי שמבקשים לחנך את ילדי ישראל החרדים להביא ביום הראשון של הלימודים דמויות של היטלר יש להם להתביש, מדובר במי שהם כל כך רחוקים מיהדות, ומשמירה על המצוות, מדובר במי שהם מחללי שבת בפרהסיא, במי שהם אוכלי נבלות וטריפות, בועלי נידות ברבים בלי שום בושה, מגייסי בני ישיבה לצבא השמד והניאוף כידוע לבית זונות הכי גדול במדינת איזראל, אותם מראים לילדים כבר ביום הראשון של החיידר? ומה יביאו לילדים בהמשך השנה כדי לקלקל אותם??????? או שמא היו צריכים להביא רבנים ואנשים חשובים צדיקים שלילדים יהיה ממי ללמוד? התירוץ היא בגלל שנציגי החרדים, ביחד עם רבניהם ומנהיגים, הם רשעים צרורים, פושעים, רוצחים, מגלים פנים בתורה שלא כהלכה, שונאי השם יתברך, שונאי הדעת, הדבר היחידי שחשוב להם היא הכסף של עוכרי ישראל הציונים החילונים.

    זה פני היהדות החרדית היום, שנציגים חרדים שחיים כמו בהמות, לא איכפת להם מהקב”ה ושהם עושים פשע, כמו נציגים המבקשים להתחנף לראש העיר החילוני, ולנשיא המדינה החילוני, שהביא אותם לחיידר חרדי, והרסו בכך את החינוך כבר ביום הראשון, ומי יודע מה יהי ההמשך, עד כי בסוף השנה נזכה שהילדים האלו יהיו משומדים לגמרי ח”ו, בהסכמת המנהיגים עבור “כסף השמד” רק כסף חשוב להם!!!!!!

    הם אינם הדמויות ממי שיש ללמוד? עדיף שילדים טהורים אינם רואים אותם כלל ולא יודעים מי הם, [הלא אסרו רבותינו להסתכל בפני אדם רשע] במיוחד בימים אלה של חודש -א-ל-ו-ל- כשנשיא המדינה הכתים את עם ישראל כולו בכתם שלא הוכח עד היום שיהודי שרף את הילד הערבי, וראש עיר י-ם שמחלל את קדושתה של ירושלים בגאוה ובשמחת הלב, בצורה הכי פרועה למשל ע”י מצעד הניאוף, וחילול שבת מתוך אכזריות, יודע רבונו ומתכון למרוד בו!!! וכו’….