בן גביר דורש התנצלות: מלמד כתבה שהרוצח “קליינט” שלו

בן גביר מאיים לתבוע את אשת התקשורת אריאנה מלמד, לאחר שזו טענה, לדבריו, כי הרוצח ישי שליסל הוא "קליינט" שלו • יחד עם זאת הוא מבהיר: "לשליסל מגיע ייצוג לא פחות מהרוצחים של פוגל, של שלהבת פס ושל מאה ילדים יהודים שנרצחו"
יוני גרין
י"ח אב התשע"ה / 03.08.2015 10:41

עורך הדין איתמר בן גביר פנה הבוקר (שני) במכתב לאשת התקשורת אריאנה מלמד בו הוא דורש ממנה התנצלות, לאחר שזו פרסמה לדבריו סטטוס בפייסבוק, לפיו ישי שליסל הוא “קליינט של עורך הדין איתמר בן גביר”.

במכתבו מבהיר בן גביר כי אם מלמד לא תתנצל – היא תתבע בבית המשפט.

בעמוד הפייסבוק האישי שלו כתב בן גביר: “אריאנה מלמד כתבה בפייסבוק שישי שליסל הוא קליינט שלי. שלחתי לה דרישה למכתב התנצלות אך לטובת עוד כמה שמשום מה חושבים כך אבקש להבהיר: ישי שליסל לא קליינט שלי, לא היה קליינט שלי ולא ייצגתי אותו מעולם”.

בן גביר מבהיר, עם זאת, כי “לשליסל מגיע ייצוג לא פחות מהרוצחים של פוגל, של שלהבת פס ושל מאה ילדים יהודים שנרצחו בשנים האחרונות – אני מתפלא על אנשי השמאל הנאור שדוגלים בהגנה משפטית למחבלים, דוגלים בזכות חלאות האדם שרצחו את משפחת פוגל להגנה על ידי עורך דין וסבורים שלשליסל לא מגיע ייצוג משפטי – זו צביעות לשמה”.

בן גביר מתייחס גם לעצם הרצח שביצע שליסל: “כמו חבריי שהבהירו אתמול, אנחנו מתנגדים התנגדות נחרצת לדקירות סכין במצעד. נגד יהודים לא מדברים בסכינים ואסור אסור אסור היה להשתמש בסכין כנגד ילדים מבולבלים וחברי הקהילה”.

לדבריו, “זה כמובן לא מפחית כהוא זה מההתנגדות שלנו למצעדי תועבה, לדעתי המצעדים הללו הם פרובוקציה לשמה, ניסיון להתסיס את הרוחות בירושלים, ומי שיזם אותם עושה זאת בכוונה כדי להוסיף תבערה. לא אשנה את עמדותיי אלה, והשמאל המסית ואנשי הבית הפתוח החשוכים חייבים להפנים שביקורת זה דבר שאי אפשר לעצור בסילוף”.

בן גביר מדגיש: “בודאי שאייצג אנשים שהתבטאו בגנות מצעד התועבה, ומצאו את עצמם עצורים בימים האחרונים. הגיע הזמן לעביר את השמאל ואת אנשי הבית הפתוח קורס בחופש הביטוי וזכויות האזרח בישראל, גם אם יש ציבור שלא חושב כמותם”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בכל פעם מתפעל
    03/08/2015 14:59
    פדואל
  1. מזקיפות הקומה והנחישות של איתמר.
    לנו מתוק – להם מר…
    כל הכבוד, מחזק את ידיך (אם צריך היית לזה, הרי הינך עשוי מחומר אחר, כך זה נראה)