‘כל מי שקרא לנו משתמטים וגנבים, יש להם שבוע לבקש סליחה’ • צפו

דודי יודקין, אחיו של ישראל הי"ד, הספיד ואמר: "אדאג שכל מי ששלח אותך לקרב הזה ייתן את הדין. כל ה-120 חברי כנסת, כל המטכ"ל מהקטן עד הגדול. עד יומי האחרון ארדוף אותם. כל מי שקרא לנו חרדים, משתמטים, גנבים וכל שלל התיאורים יבוא ויבקש ממך ומאיתנו סליחה"
חרדים 10
ט"ו אייר התשפ"ד / 23.05.2024 20:43

סרן ישראל יודקין הי”ד מ’נצח יהודה’, תושב כפר חב”ד, שנפל בקרב בצפון רצועת עזה, הובא היום (חמישי) למנוחות בהר הרצל בירושלים.

איפה אתה? זו הסיבה שכולם רוצים לקבוע פגישה עם הבנק הזה

אחיו, דודי יודקין, ספד לו בלוויה ואמר: “ישראל אחי הקטן, ילד יפה תואר, אוהב אדם, הלך ראשון – וחזר אחרון. מלח הארץ. תישאר אחי הקטן לנצח. ראשון לצאת, אחרון לחזור.

“ישראל גדל וחונך בבית ערכי עם אהבת אדם והארץ. אני אדאג שכל מי ששלח אותך לקרב הזה ייתן את הדין. כל ה-120, כל המטכ״ל. עד יומי האחרון ארדוף אותם.

“אין חרדים וחילונים, ימנים ושמאלנים, יש פה עם אחד שנקרא לדגל. אני אנציח אותך בכל מקום ובכל הזדמנות. אני דורש נקמה באויב הרצחני, שכל החטופים יחזרו בשלום, שאח שלנו ישראל יהיה ההרוג האחרון של עם ישראל”.

דודי ספד בדמעות בהלוויה: “ב-6 באוקטובר קראו לנו משתמטים, גנבים, נטל על המדינה. אנחנו ארבעה אחים ממשפחה חרדית שמשרתים, לא ניתן לאלה למעלה לפרק אותנו. לצערי, הם ממשיכים לשסע אותנו מבפנים. כולם יתנו את הדין.

“כל מי שקרא לנו חרדים, משתמטים, גנבים וכל שלל התיאורים יבוא ויבקש ממך ומאיתנו סליחה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות