נתניהו הוקלט: “נוני קובע מה שישמעו מה שיראו”

בהקלטות שנחשפו בגלי צה"ל מכנס פעילי הליכוד במעלה אדומים, נשמע נתניהו תוקף את מו"ל ידיעות אחרונות • בקלטות גם נחשף מה הוא חושב על האמינות של כמה מראשי המפלגות
אריה ריבקינד
ז' אדר התשע"ה / 26.02.2015 10:25

ראש הממשלה בנימין נתניהו מחריף את המתקפה נגד מו”ל עיתון ‘ידיעות אחרונות’, נוני מוזס, ומאשים אותו כי הוא מכתיב למועמדים הפוליטיים מה לומר.

בהקלטות שהגיעו לתחנת הרדיו גלי צה”ל מכנס פעילים של הליכוד במעלה אדומים, נשמע נתניהו אומר: “תקשורת… הגזמת. זה המקום שעוד לא הכנסנו בו מספיק תחרות. זאת בדיוק הבעיה, יש שם כל מיני גורמים, כל מיני נונים. נוני, הוא קובע מה שישמעו מה שיראו”.

“למה המועמדים אומרים שלא עשינו כלום?”, נשמע נתניהו שואל את הפעילים – ועונה: “כי נוני אומר את זה וצריך לגלגל את זה הלאה”.

ראש הממשלה גם חשף בהקלטות מה הוא חושב על האמינות של כמה מראשי המפלגות. הוא אמנם עשה זאת מבלי לנקום בשמם, אבל נראה כי הוא מתייחס ליו”ר ש”ס אריה דרעי, ויו”ר ישראל ביתנו, אביגדור ליברמן.

נתניהו אמר כי צריך להיזהר ממי שאומר עכשיו שהוא ילך עם הליכוד, כי אחר-כך הוא עשוי ללכת עם השמאל. לדבריו, דרעי וליברמן רומזים כי ימליצו עליו אצל הנשיא, אך הם עושים זאת כדי למשוך מצביעים שרוצים את נתניהו כראש ממשלה, אבל מעדיפים להצביע ש”ס או ישראל ביתנו.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות