מרזל ובן ארי רוצים לרוץ עם אלי ישי: נפגשו עם הרב מאזוז

מנהיגי 'עוצמה לישראל' נפגשו עם ראש ישיבת כסא רחמים, הגאון הרב מאיר מזוז, פטרונה הרוחני של 'יחד העם-איתנו' • בסביבת אלי ישי חוששים מתדמית קיצונית • 'עוצמה לישראל': "אם זה לא יילך נרוץ לבד"
יוני גרין
כ"ג טבת התשע"ה / 13.01.2015 22:33

מגעים לריצה משותפת בין מפלגות ‘העם איתנו’ ו-‘עוצמה לישראל’?

על פי הדיווח של יאיר שרקי בחדשות 2, ראשי מפלגת ‘עוצמה יהודית’, מיכאל בן ארי וברוך מרזל, נפגשו אמש (שני) בבני ברק עם ראש ישיבת ‘כסא רחמים’, הגאון רבי מאיר מזוז, פטרונה הרוחני של מפלגת ‘יחד-העם איתנו’, בניסיון לשכנעו לרוץ ברשימה אחת.

לפי גורמים ב’עוצמה יהודית’, הגר”מ מאזוז תומך באופן עקרוני בשילוב נציג של המפלגה במפלגתו של ח”כ אלי ישי. עם זאת, בסביבתו של אלי ישי חוששים מתדמית קיצונית שעלולה לדבוק במפלגה במקרה של חבירה לברוך מרזל ולבן ארי.

במקביל, במפלגת ‘יחד-העם איתנו’ מנסים לשכנע את ‘עוצמה יהודית’ שלא להתמודד בבחירות כדי לשפר את סיכויי המפלגה לעבור את אחוז החסימה.

מפלגת ‘עוצמה יהודית’ נכשלה בבחירות הקודמות.

על רקע הסקרים האחרונים, ריצה נפרדת של המפלגות עשויה לגרום לאיבוד של 5 מנדטים מנדטים לימין. לעומת זאת ריצה משותפת תאפשר קרוב לוודאי את כניסת המפלגה לכנסת, ותעלה את סיכוייו של נתניהו להרכיב גם את הממשלה הבאה.

ממפלגת ‘יחד-העם איתנו’ נמסר בתגובה: “מרן ראש הישיבה הגאון רבי מאיר מזוז שליט”א נפגש עם כל דורש ובכל עניין ובכל צד מהמפה הפוליטית. דבר לא השתנה, המפלגה ממשיכה כרגיל קדימה ובכל הכוח”.

ממפלגת ‘עוצמה יהודית’ נמסר בתגובה: “כחלק מהיערכות לבחירות אנו מקיימים שיחות עם מי שנאמן לעם ישראל כדי ליצור בלוק טכני, אך אם זה לא יילך נרוץ לבד, אחרת עשרות אלפי מצביעים שלנו לא יבואו לקלפי”.

דובר ישיבת כסא רחמים: “ברוך מרזל הוא ידיד הישיבה ושומר על קשר ארוך שנים עם מרן ראש הישיבה שליט״א. הוא נוהג להכנס אל מרן ראש הישיבה לעתים תכופות לעצה וברכה. בביקורו האחרון אצל מרן שהתקיים אתמול הצטרף גם ידידו ד״ר מיכאל בן ארי. בביקור לא נדונו עניינים פוליטיים כלל ועיקר.

“פעם בשנה הרב מגיע לחברון ומתארח אצל מרזל. בארוע השנתי של המוסדות שבוע שעבר מרזל הגיע (כמו כל התורמים והתומכים ) יחד עם בן ארי. הם בקשו פגישה עם הרב. שנענה עקרונית. שלשום מרזל יצר קשר ישיר לרב ואתמול בבוקר. הוא הגיע מלווה בבן ארי”.

הדפס כתבה

5 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    בן ארי מזיק?? בן ארי נותן לישי מנדט לעבור את אחוז החסימה
    13/01/2015 22:58
    יחיאל
  1. המצביעים של אלי ישי הם אנשי ימין שבן ארי לא מפריע להם. באם אלי ישי רוצה לעבור את אחוז החסימה הוא חייב לרוץ עם בן ארי.

  2. ישי רוץ עם בן ארי ותצליח!!
    13/01/2015 23:42
    שלום
  3. ישי רוץ עם בן ארי ותצליח

  4. אלי ישי לא יהיה בממשלה עם ירוץ עם בן ארי
    14/01/2015 05:01
    פינחס
  5. אם אלי ישי ירוץ עם מיכאל בן ארי, אין לו סיכוי להכנס לממשלה הבאה. ב-2009, כשבן ארי רץ עם האיחוד הלאומי כ”בלוק טכני”, אחרי הבחירות נתניהו סירב לתת להם להצטרף לממשלה. ביבי אמר אז לאורי אריאל שזה היה בגלל הריצה המשותפת עם בן ארי בבחירות. אריאל ניסה לשכנע את ביבי שבן ארי חלק ממפלגה נפרדת ושזה היה רק בלוק טכני אבל הנימוק הזה לא עזר. הם היו בחוץ. האם אלי ישי ויוני שטבון יוותרו על מקום בממשלה רק כדי לרוץ עם בן ארי? אני לא חושב.

  6. בן ארי ואלי ישי להתאחד
    14/01/2015 15:10
    עידו
  7. רק עוצמה יהודית

  8. האחדות מביאה ברכה וזה מוכח
    14/01/2015 15:46
    יאיר
  9. בריצה נפרדת, אף שמבחינה תדמיתית ביבי יאהב את ישי, הוא לא ייכנס לכנסת, ואין לא ממשלה ולא שום דבר. ואילו ביחד הוא ייכנס. אפשר לעשות שמיד אחדרי הבחירות הם ייפרדו לגמרי לא קשורים אחד לשני.. מלכתחילה הריצה תהיה רק טכנית..