גפני על ביטול המופע: ‘נקודת שבר, החברה הישראלית תשלם מחיר’

יו"ר ועדת הכספים על ביטול המופע של ארגון 'עזרא למרפא': אם הוא לא יכול לעשות דבר כזה, אז אף אחד מאיתנו לא יכול" • צפו
אריה ריבקינד
ז' חשון התש"פ / 05.11.2019 13:32

יו”ר ועדת הכספים של הכנסת, ח”כ משה גפני, התייחס היום (שלישי), בפתח ישיבת ועדת הכספים, לביטול המופע של ארגון ‘עזרא למרפא’, בעקבות הסערה התקשורתית, בשל בקשתו של הרב אלימלך פירר שזמרות לא ישירו באירוע ההתרמה.

“אני רואה בביטול האירוע של הרב פירר נקודת שבר שאנחנו החברה הישראלית תשלם על זה מחיר”, אומר גפני. “מה גם שהתפרסם עכשיו שעושים אירוע בתל אביב רק לבנות ונשים ורק זמרות מופיעות שם.

“הרב פירר הוא איש שלא שנוי במחלוקת, שמוסר את נפשו יומם וליל למען הציבור – מתברר שאם הוא לא יכול לעשות דבר כזה, אז אף אחד מאיתנו לא יכול. מומלץ שכל אחד יעשה חשבון נפש”.

הדפס כתבה

2 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    הפוך גפני, הפוך
    05/11/2019 18:11
    אלון רוזנצוייג
  1. החברה הישראלית תחסוך מחיר… תחסוך הרבה מאד. אנו נדאג לקדם את האורתודוקסיה בישראל, שמשום מה רבים מרבניה תומכים בהיפוך של עשרת הדברות (שוחד, מרמה והפרת אמונים). לא פלא ששמעיה, נשיא הסנהדרין, אמר, “אהוב את המלאכה ושנא את הרבנות”

    לא יתקיים עולם כזה, בו ילדים לא לומדים מתמטיקה, מדעים ואנגלית. אין עולם כזה שמישהו יכפה על אישה מודרנית בחברה הכללית לא לשיר(כמו שאף אחד לא יכפה על חרדית לשיר). וכן, לשם כבוד הדת, הגיע הזמן להפריד דת מפוליטיקה, כי הפכתם את כל “העניין האלוהי” לקומבינה אחת גדולה ממזמן. תומכים בתרבות שוחד ומרמה וגבהות לב. זה ההיפך מלהיות יהודי.

    בשורה התחתונה, הרי גם אדם חרדי לא היה מהגר למדינה שאינה מדינת חופש(לתימן או אפגניסטן), כוווולם בלי יוצא מן הכלל בוחרים במדינות ליברליות, חופשיות ומודרניות

    אז איך אומרים, קשוט עצמך, טרם אתה קושט אחרים. אם במילים אחרות, נאה דורש נאה מקיים.

  2. אמירה פופוליסטית
    05/11/2019 19:12
    אלי
  3. תתבייש