גפני על כסף שאושר לוועד בהר חברון: “שוחד של לפיד לסלומיאנסקי”

ועדת הכספים העבירה היום 2 מיליון שקל לוועד המקומי בהר חברון ועוד 213 אלף שקל כמקדמה על נזקי צוק איתן ,זאת לעומת 278 אלף בלבד שקיבלה מועצת חוף אשקלון • גפני: "שוחד על העברת מע"מ אפס"
נחמן גור
ו' תשרי התשע"ה / 30.09.2014 17:51

לאיפה הכסף? ועדת הכספים העבירה היום תקציב של 2 מיליון ש”ח לוועד המקומי בהר חברון.

בדיון שנערך היום ועסק בהעברות תקציביות, ביקש האוצר להעביר 50 מיליון שקל כמקדמות לרשויות המקומיות בשל נזקי צוק איתן, אך להפתעתם של חברי הוועדה, התברר כי המועצה האזורית הר חברון, מקבלת הרבה יותר מאשר מועצות אזוריות בעוטף עזה שנפגעו במהלך המבצע.

בעוד שהר חברון קיבלו 413 אלף שקל, חוף אשקלון קיבלה רק 278 אלף, שער הנגב 300.

בנוסף הועברו עוד 2 מיליון שקלים לוועד המקומי בהר חברון.

ח”כ משה גפני תקף את העברות, וטען כי מדובר ב”שוחד” שנותן שר האוצר יאיר לפיד ליו”ר ועדת הכפים ניסן סלומיאנסקי ולבית היהודי, בתמורה להעברת חוק מע”מ אפס.

לדבריו, “יש חשש כבד שמדובר בשוחד ובתשלום של שר האוצר יאיר לפיד לניסן סלומיאנסקי ולבית היהודי על העברת חוק מעמ 0%”.

גפני הוסיף כי “הגיע הזמן שתדאגו לכל חלקי העם ולא רק להתנחלויות. מקצצים לכל משרדי הממשלה חוץ מלהתנחלויות שמקבלות תוספות תקציב ללא הרף כי כנראה ניסן סלומיאנסקי סגר דיל שיעביר את מעמ אפס של לפיד – בתמורה לכסף למתנחלים ולהתנחלויות”.

ח”כ סתיו שפיר אמרה בתגובה “שוב התברר שהר חברון מקבלת יותר ממה שמקבלת חוף אשקלון ויתר עוטף עזה, הפערים אדירים, וזאת ללא כל הסבר או הצדקה ולמרות שהנזק שנגרם ליישובי עוטף עזה גדול בהרבה. הממשלה ממשיכה לדאוג ליהודה ושומרון על חשבון יישובים אחרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות