ארדן נגד מזכ”ל האו”ם: “המום, אתה מרכין ראשך לזכר הקצב מטהרן”

מזכ"ל האו"ם אנטוניו גוטרש כתב הספד לזכרו של נשיא איראן ראיסי בספר התנחומים • השגריר גלעד ארדן תקף: "נותן כל כך הרבה כבוד לדיקטטור שגם היה רוצח המונים. אין גבול לבזיון!"
נתן פרל
י"ח אייר התשפ"ד / 26.05.2024 11:53

מזכ”ל האו”ם אנטוניו גוטרש הגיע למשרדי משלחת איראן לאו”ם, כדי לכתוב הספד לזכר “הקצב מטהרן”, נשיא איראן איברהים ראיסי בספר התנחומים.

שכר אטרקטיבי: רוצים מקצוע שיסדר אתכם בחיים? כל המידע פה

שגריר ישראל לאו”ם גלעד ארדן תקף את המזכ”ל על המהלך וכתב כי מדובר “בשפל חדש מעורר בחילה”.

ארדן אמר: “גוטרש, בזמן שכתבת דברי הספד לרוצח ההמונים ותומך הטרור, האם השקעת מחשבה באלפים אותם הוא רצח? אתה מרכין ראשך לזכר הרוצח ראיסי בעוד שהעם האיראני מדוכא ומשטר האייאתולות זורע הרס ומוות.

“הגיע הזמן שתפסיק להספיד מחבלים ותתחיל לפעול נגדם! אין גבול לבזיון!”

ל’פוקס ניוז’ אמר השגריר באו”ם: “אני חושב שזה מעורר בחילה, אני הייתי המום. לא מדובר רק בכינוס העצרת הכללית כדי ‘לחלוק כבוד’ לרוצח המונים, אלא גם בעובדה שהאו”ם כבר הוריד את דגלו לחצי התורן לזכר הרוצח הזה”.

הוא הוסיף ומתח ביקורת: “מועצת הביטחון, הגוף שאחראי על הביטחון של עולמנו, נעמדו לדקת דומיה כדי לכבד רוצח המונים שאחראי לא רק לרצח של אלפים מאזרחיו אלא גם לרצח אלפי ישראלים ואמריקנים”.

ארדן תקף: “זה הזוי שהאו”ם שהוקם לאחר השואה ומלחמת העולם השנייה במטרה למנוע זוועות ולהגן על זכויות האדם עכשיו מוקיר ונותן כל כך הרבה כבוד לדיקטטור שגם היה רוצח המונים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות