רגב: “אהוד ברק ירד מהפסים, צריך לשבת בכלא, חולדאי יצא קטן”

השרה מירי רגב התייחסה למארגני המחאות וחברי האופוזיציה וטענה: "גנץ לא בעד המדינה. מי שבעד המדינה והמדינה חשובה לו יושב ומדבר" • "יש פה קבוצות שהתרגלו לשלוט והם רוצים להמשיך לשלוט" • על חולדאי: "הוא עושה סיבוב פוליטי ובעיניי יצא כאן די קטן"
אריה ריבקינד
כ"ט אב התשפ"ג / 16.08.2023 18:44

שרת התחבורה מירי רגב תקפה הערב (רביעי) בחריפות את ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק וטוענת כי הוא צריך לשבת בכלא.

בראיון עם יעקב ברדוגו וסטלה קורין-ליבר ברדיו ‘גלי ישראל’, אמרה שרת התחבורה:  “אהוד ברק צריך לשבת בכלא על ההתנהלות עם החבר שלו בארה”ב. אהוד ברק ירד מהפסים, דן חלוץ ירד מהפסים. הם לא מתביישים להכניס גם את הצבא לתוך הוויכוח הזה במקום להשאיר את הפוליטיקה מחוץ לצה”ל”.

בהמשך תקפה גם את ח”כ בני גנץ: “בני גנץ לא בעד המדינה. מי שבעד המדינה והמדינה חשובה לו יושב ומדבר. גנץ, את אבו מאזן הזמנת לעשן איתך נרגילה בבית אבל אתה לא יכול לשבת עם יריב לוין או נציג מהממשלה?”.

המגיש יעקב ברדוגו תהה: למה אתם מתחננים אליהם? התוכניות שלהם אחרי המרד הפוליטי לייצר מרד צבאי, גנץ מייצר פה כאוס כדי לזכות בשלטון.

רגב הגיבה: “יש פה קבוצות קטנות שהתרגלו לשלוט והם רוצים להמשיך לשלוט. רואים את השילוב המלא בין אותה קליקה וחייבים לפרק אותה”.

רגב, חברת הקבינט הביטחוני, אמרה עוד:  “אני אומרת את זה באופן ברור וחד כחברת קבינט. אני לא יודעת שהצבא לא ערוך או שיש בעיה עם הכשירות שלו. כל המציאות שאנחנו נמצאים בה עכשיו היא בגלל שלא שמו את הגבול לסרבנות מיד”.

על טקס חניכת ‘הקו האדום’ בגוש דן שיתקיים מחר – אמרה: “חשבתי שזה נכון לשים את הויכוחים הפוליטיים בצד לקראת פתיחת קו הרכבת מחר והזמנתי את כל ראשי הרשויות של ‘הקו האדום’. לצערי, ראש עיריית תל אביב חולדאי בחר להחרים את האירוע, הוא עושה סיבוב פוליטי ובעיניי יצא כאן די קטן”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות