את משוכנעת שרומן זדורוב הרוצח? אילנה ראדה: “עד לשלב זה, לא”

אמה של תאיר ראדה ז"ל התייחסה בתוכניתם של ניסים משעל וגיא פלג להכרעת הדין שתינתן בעוד פחות מחודשיים במשפטו של רומן זדורוב - שהורשע פעמיים ברצח בתה: "מבחינתי חובת ההוכחה היא עליהם. להוכיח לי שזדורוב הוא זה שרצח את תאיר. היה פה זדון כבר מלכתחילה"
חרדים 10
י"ט טבת התשפ"ג / 12.01.2023 13:38

16 שנים חלפו מהיום בו נרצחה הנערה תאיר ראדה ע”ה בבית הספר ‘נופי גולן’ בקצרין.

ב-9 במרץ עתידים להתכנס שלושה שופטי בית המשפט המחוזי בצפת כדי למסור את הכרעת הדין במשפטו של רומן זדורוב, שהורשע פעמיים ברצח הנערה.

אילנה ראדה, אמה של תאיר ע”ה, שוחחה הבוקר (חמישי) עם ניסים משעל וגיא פלג ב-103FM והתייחסה להכרעה שתינתן בעוד כפחות מחודשיים.

“אני בפסק הדין הזה, לאחר שנה וחצי כמעט של המשפט עצמו, ידעתי והבנתי שלמעשה כל פסק דין שיינתן במשפט אף פעם לא יפתור לי את הבעיה”, טענה.  “אם יצביעו על אפשרות כזו או אחרת באשר לפוטנציאל של רוצח או רוצחת, עדיין בית המשפט הזה לא יכול לתת הוראה להמשיך את החקירה. המלחמה האמיתית שלי באמת תהיה למצוא את הרוצחים”.

“אני על בית המשפט מאוד סומכת”, הוסיפה. “אם הוא יגיד שזו האמת, נצטרך לקבל אותה. אם אני חושבת אחרת וארצה להילחם, אמשיך. אני לא מחפשת לשחרר את זדורוב, ואני לא לטובתו, תמיד אמרתי שמבחינתי חובת ההוכחה היא עליהם. להוכיח לי שזדורוב הוא זה שרצח את תאיר. עד לשלב זה, אני לא משוכנעת שזדורוב הרוצח”.

היא הבהירה: “אמרו שיהפכו כל אבן וכל דבר כדי לבדוק. הפכו את המשפט החוזר לחקירה חוזרת, הופתעתי פעם אחר פעם. היה פה זדון כבר מלכתחילה. זה סיפור ארוך, זה בא מתוך המקום שלנו פה בגולן. כולם חשבו שאני הזויה בהתחלה, אך כשאתה חי פה 40 שנה אתה מבין את ההתנהלות”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות