אנשי ‘שובו בנים’ השתוללו על הכביש, בלשים עצרו אותם • צפו

שיירה של אנשי הרב אליעזר ברלנד השתוללה על הכביש מירושלים בדרכה לבית שמש ונעצרה על ידי בלשים ושוטרים • ביצעו עבירות תנועה חמורות, ביניהן אי ציות לרמזור אדום 
חיים טוויל
ה' כסלו התשפ"ג / 29.11.2022 11:03

עבירות תעבורה חמורות בדרך לחתונה: שיירת רכבים של אנשי קהילת ‘שובו בנים’ השתוללה אמש (שני) על הכביש מירושלים לבית שמש – ונעצרה על ידי בלשי ושוטרי מחוז ירושלים.

על פי המשטרה, מספר נהגים שהשתתפו בשיירת כלי הרכב נצפו כשהם מבצעים עבירות תעבורה חמורות כמו אי ציות לרמזור אדום בכיוון נסיעתם, אי מתן זכות קדימה להולך רגל במעבר חצייה, נהיגה בקלות ראש ועבירות נוספות.

כוחות המשטרה שהוזנקו אל השיירה בכוחות מתוגברים עצרו את כלי הרכב המעורבים בכביש 38 ונהגיהם של שבעה כלי רכב עוכבו אל תחנת המשטרה הסמוכה, שם נרשמו לחובתם דו”חות בהתאם לעבירות המיוחסות להם, וכנגד שניים מהם החל הליך דין תעבורתי, בתום חקירתם.

בפעילות המשולבת שנערכה נטלו חלק בלשי יחידת התנועה המרכזית במחוז ירושלים יחד עם שוטרי ובלשי תחנת בית שמש, לוחמי מג”ב ושוטרי אגף התנועה.

מהמשטרה נמסר: “משטרת ישראל תמשיך לפעול בדרכים יצירתיות ובאופן נחוש כנגד נהגים המבצעים עבירות תעבורה חמורות המסכנות את משתמשי הדרך, למען שמירת שלום הציבור וכחלק מהמאבק המתמשך בפורעי חוק ובתאונות הדרכים”.

 

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות