זעם על הריקוד של מיכאלי אצל גפני: “גוזלת אוכל מילדי החרדים”

רק לפני חודשיים זעמו ב'דגל' על סיור מקצועי של פרוש עם מתן כהנא - והערב משפחת 'יש עתיד' חגגה בחתונת נכדתו של משה גפני • השרה מרב מיכאלי פיזזה לצלילי 'צמאה לך נפשי' החב"די
אבי כץ
ה' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 23:29

ח”כ משה גפני חגג הערב (ראשון) באולמי ארמונות חן בבני ברק את נישואי נכדתו – ועשרות פוליטיקאים שבשנה האחרונה רדפו את הציבור החרדי הוזמנו לחגוג.

כך בלטה באולם נוכחות ערה של אנשי ‘יש עתיד’, ובהם יו”ר הכנסת מיקי לוי ושר הרווחה מאיר כהן – שהצטלמו עם בנות המשפחה.

הצייצנים של גפני גם מיהרו לדווח בהתרגשות, כי ראש ממשלת המעבר “יאיר לפיד התקשר כעת לברך את יו״ר יהדות התורה ח״כ משה גפני בברכת מזל טוב לרגל שמחת נישואי נכדתו בבני ברק”.

בחתונה השתתפה גם יו”ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, שנצפתה רוקדת בעזרת הנשים לקול צלילי השיר החב”די ‘צמאה לך נפשי’ – יחד עם בנות המשפחה.

התיעוד של השרה עם נערות הסמינר הרוקדות, גרר כעס  בציבור החרדי. “היא רוקדת על הדם! מישהו שכח בלשכה של גפני שמרב מיכאלי היא זו שגוזלת את האוכל מהפה של ילדי הערים החרדיות, בגלל  הרפורמה שלה בתחבורה?! בעוד פחות מחודש כל התושבים, גם בערי הפירפריה, ישלמו הרבה יותר כסף בתחבורה הציבורית”.

אריה ארליך, עורך מגזין משפחה: “בשביל מה שמים מחיצה אם הריקודים בעזרת הנשים מוסרטים ומופצים לעיניהם של מאות אלפי גברים ברשת? מה קרה לערך הצניעות בציבור החרדי? שאלתם את הנשים הלא פוליטיות בקהל אם נוח להן לככב מול מאות אלפי גולשים? רגע של ליקוי מאורות. באמת”.

איש התקשורת אשר מדינה על תמונת גפני עם שר המשפטים גדעון סער: “הריסת הקומה הכשרה בטלפונים הניידים והריסת העיר החרדית שפיר לא פגעו בידידות האמיצה. כבוד”.

איש התקשורת יצחק נחשוני עקץ: “מזל שהחתונה של נכדת גפני נערכת היום ולא בעוד חודש כי אחרי הרפורמה בתחבורה הציבורית להגיע מהערים החרדיות ולרקוד עם שרת התחבורה מירב מיכאלי יעלה כפליים ויותר…”

העיתונאי איציק ברנדווין מערוץ 7: “אם גפני מזלזל ככה בגדולי ישראל שאמרו שאסור לשתף פעולה עם הממשלה, מה יגיד האזרח הקטן ברגע האמת?”

העיתונאי יוחאי דידנו צייץ: “בעקבות התיעודים מחתונת גפני, יתד נאמן במתקפה חריפה נגד בן גביר והעלייה להר הבית”. 

נזכיר, כי  לפני חודשיים, כאשר השר לשירותי דת דאז, מתן כהנא, הגיע לסיור הכנה במירון לקראת הילולת הרשב”י, כשאליו מתלווה חבר הכנסת מאיר פרוש מאגודת ישראל – הגיבו ב‘דגל התורה’ בזעם רב: “זו חציית קו אדום. ללכת לסיור יחד עם מי שתקע לנו סכין בגב. בהחלט נשקול את העתיד המשותף שלנו ויש לנו מחשבה לרוץ בנפרד בבחירות”.

גורם ב’שלומי אמונים’ הגיב אז: “אנחנו לא מקבלים הנחיות מ’דגל התורה’ ולא זקוקים לציונים מהם על הפעילות שלנו. שיתעסקו עם המלחמות הפנימיות שלהם”.

הערב ‘עקץ’ גורם בסיעת ‘שלומי אמונים’: “כנראה שפרוש היה צריך להביא איתו אז חתן-כלה ותזמורת – ואז ב’דגל’ היו רוקדים”.

 

 

הדפס כתבה

9 תגובות

הוסף תגובה חדשה
    חולה על מ........
    03/07/2022 23:41
    פוץ
  1. מחפש פ צדיק.

  2. תנו לבנות לצחוק קצת על הריקודים של השרה, מה קרה
    03/07/2022 23:54
    משתמש אנונימי (לא מזוהה)
  3. ולא יזיק לה לשמוע קצת מוסיקה של קדושה

  4. כל הצרות של החרדים בגלל גפני ומחנהו
    04/07/2022 08:22
    יודי1
  5. הרי אוהיינו מאוחדים כולנו מפלגה חרדית לאומית ביחד כולנו מינימום 30 מנדטים אבל גפ י חייב להיות חתרן לנכס אליו ורק אליו הקרדטים וכל הישג כלשהו לפני כולם. ואז מחנהו ימחה לו כפיים יתד הזבל יפרגן לו וזה כל הדת של גפני ומחנהו. זה הקיום שלהם. זה עבודת ה שלהם זה השמע ישראל שלהם. הובשה וחרפה. על ראשך גפני כל הנוער המתדרדר וכל הצרות ומרעין בישין. מ מיכאלי ניא חלאת החלאות אשה חצופה מגעילה הייתי נותן לה בעיטה לא הזמנה לאירוע.נאכס זה מה שהיא מביאה. רחמנות עליכם משפחת גפני.י

  6. ב"ה שהרבי נמצא בחתונות ליטאיות
    04/07/2022 08:36
    תהילה
  7. חב”ד גודלת וגודלת כי מצטרפים אליה אנשים חרדים שמחפשים אמת פשטות וענווה

  8. טול קורה מבין עיניך!
    04/07/2022 10:58
    אייל
  9. אתם מביאים דעות נגד הפצת הסרטון מטעמי צניעות ואתם בעצמכם מפיצים אותו?
    מי שצילם כנראה אדם חילוני מטעם מיכאלי והפיץ בטוויטר ששם רוב הצופים חילונים, אבל אתם מביאים את זה היישר לעיניהם של אלפי חרדים!
    רגע… אולי אתם בכלל לא חרדים? אולי אתם רק מחופשים לחרדים 10 רק כדי להרוס מבפנים כמו אלה שעשו סיבוב בכיכר…
    ובכלל, מה רציתם שיזרקו אותם מהחתונה? כבר בית אחד נחרב על דבר כזה!

  10. ילדים בגן
    04/07/2022 12:46
    ברוך
  11. מתי תגדלו ותאמרו מזל טוב כמו בני אדם בוגרים במקום לבכות כמו ילדים בגן על שטויות שלא עלינו הגיעו אנשים מהעבודה של הסבא לשמחה. נראה לי שנגזר על החרדים להשאר מאוד צעירים ברוחם. בגן ילדים…

  12. גפני
    04/07/2022 12:49
    משה
  13. בעיני הוא צבוע . וציוני ,בנו קיבל משרה בכירה בהסתדרות הציונית ,

  14. גפני
    04/07/2022 18:26
    א
  15. מה. התורה. השתנתה. בזה. שאתה. מכניס. את .המאבטחים. למקום. שנשים. רוקדים.בחתונה. של. הנכדה. שלך. מי. התייר. לך. זאות. איך. איך. עשה. טובה. למען.התורה. הקדושה. עשה. חשבון. נפש .אים. עצמכה

  16. גוזלת את המטרו מחזון איש בבני ברק. תהטלי את החלופה הדרומית שנוצרה מנקמה
    04/07/2022 19:16
    די לשחיתות
  17. איך אפשר לגזול תחנת מטרו חשובה מהעיר הכי צפופה בגוש דן? התכנון המקורי הוא שהתחנה תהיה בחזון איש אבל משיקולים זרים (נקמה של נת”ע? בצע כסף? פוליטיקה?) כרגע עומדת על הפרק הסטה של המסלול דרומה למיקום לא מועיל. התעללות בבני אדם שמיכאלי יכולה למנוע. תוכיחי את עצמך