זעם על הריקוד של מיכאלי אצל גפני: “גוזלת אוכל מילדי החרדים”

אבי כץ
|
ה' תמוז התשפ"ב / 03.07.2022 23:29
רק לפני חודשיים זעמו ב’דגל’ על סיור מקצועי של פרוש עם מתן כהנא – והערב משפחת ‘יש עתיד’ חגגה בחתונת נכדתו של משה גפני • השרה מרב מיכאלי פיזזה לצלילי ‘צמאה לך נפשי’ החב”די

ח”כ משה גפני חגג הערב (ראשון) באולמי ארמונות חן בבני ברק את נישואי נכדתו – ועשרות פוליטיקאים שבשנה האחרונה רדפו את הציבור החרדי הוזמנו לחגוג.

כך בלטה באולם נוכחות ערה של אנשי ‘יש עתיד’, ובהם יו”ר הכנסת מיקי לוי ושר הרווחה מאיר כהן – שהצטלמו עם בנות המשפחה.

הצייצנים של גפני גם מיהרו לדווח בהתרגשות, כי ראש ממשלת המעבר “יאיר לפיד התקשר כעת לברך את יו״ר יהדות התורה ח״כ משה גפני בברכת מזל טוב לרגל שמחת נישואי נכדתו בבני ברק”.

בחתונה השתתפה גם יו”ר העבודה, השרה מרב מיכאלי, שנצפתה רוקדת בעזרת הנשים לקול צלילי השיר החב”די ‘צמאה לך נפשי’ – יחד עם בנות המשפחה.

התיעוד של השרה עם נערות הסמינר הרוקדות, גרר כעס  בציבור החרדי. “היא רוקדת על הדם! מישהו שכח בלשכה של גפני שמרב מיכאלי היא זו שגוזלת את האוכל מהפה של ילדי הערים החרדיות, בגלל  הרפורמה שלה בתחבורה?! בעוד פחות מחודש כל התושבים, גם בערי הפירפריה, ישלמו הרבה יותר כסף בתחבורה הציבורית”.

אריה ארליך, עורך מגזין משפחה: “בשביל מה שמים מחיצה אם הריקודים בעזרת הנשים מוסרטים ומופצים לעיניהם של מאות אלפי גברים ברשת? מה קרה לערך הצניעות בציבור החרדי? שאלתם את הנשים הלא פוליטיות בקהל אם נוח להן לככב מול מאות אלפי גולשים? רגע של ליקוי מאורות. באמת”.

איש התקשורת אשר מדינה על תמונת גפני עם שר המשפטים גדעון סער: “הריסת הקומה הכשרה בטלפונים הניידים והריסת העיר החרדית שפיר לא פגעו בידידות האמיצה. כבוד”.

איש התקשורת יצחק נחשוני עקץ: “מזל שהחתונה של נכדת גפני נערכת היום ולא בעוד חודש כי אחרי הרפורמה בתחבורה הציבורית להגיע מהערים החרדיות ולרקוד עם שרת התחבורה מירב מיכאלי יעלה כפליים ויותר…”

העיתונאי איציק ברנדווין מערוץ 7: “אם גפני מזלזל ככה בגדולי ישראל שאמרו שאסור לשתף פעולה עם הממשלה, מה יגיד האזרח הקטן ברגע האמת?”

העיתונאי יוחאי דידנו צייץ: “בעקבות התיעודים מחתונת גפני, יתד נאמן במתקפה חריפה נגד בן גביר והעלייה להר הבית”. 

נזכיר, כי  לפני חודשיים, כאשר השר לשירותי דת דאז, מתן כהנא, הגיע לסיור הכנה במירון לקראת הילולת הרשב”י, כשאליו מתלווה חבר הכנסת מאיר פרוש מאגודת ישראל – הגיבו ב‘דגל התורה’ בזעם רב: “זו חציית קו אדום. ללכת לסיור יחד עם מי שתקע לנו סכין בגב. בהחלט נשקול את העתיד המשותף שלנו ויש לנו מחשבה לרוץ בנפרד בבחירות”.

גורם ב’שלומי אמונים’ הגיב אז: “אנחנו לא מקבלים הנחיות מ’דגל התורה’ ולא זקוקים לציונים מהם על הפעילות שלנו. שיתעסקו עם המלחמות הפנימיות שלהם”.

הערב ‘עקץ’ גורם בסיעת ‘שלומי אמונים’: “כנראה שפרוש היה צריך להביא איתו אז חתן-כלה ותזמורת – ואז ב’דגל’ היו רוקדים”.