איש התקשורת דידי הררי על נתניהו שלא הכרתם: ‘השיחה שלא אשכח’

הימים היו ימי הפריימריז נגד גדעון סער וידעתי שהוא עסוק בטירוף. עברו חמישה ימים. ב־12 וחצי בלילה הוא מתקשר אליי איש התקשורת • דידי הררי על צד לא ידוע של ראש הממשלה לשעבר
חרדים 10
ח' תמוז התשפ"א / 18.06.2021 12:31

איש התקשורת דידי הררי מספר בפרויקט מיוחד בעיתון ‘ידיעות אחרונות’, על שיחת הטלפון שקיבל מבנימין נתניהו שאותה לא יישכח לעולם.

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

הקיץ בפתח: אתם לא תאמינו לאן כל החרדים בורחים לחופשה

רוצה תואר יוקרתי? הכי כדאי: בלי מכינה ועם מגוון מלגות לחרדים!

“מה שהכי נגע לליבי קרה כשאשתי מירית קיבלה את הבשורה הנוראית שהיא חולה בסרטן. היינו מבולבלים מאוד, בשוק טוטאלי. הבטחתי לה שאסע עד סוף העולם למצוא פתרון. הטלפון הראשון היה מנתניהו”, סיפר הררי.

“הימים היו ימי הפריימריז נגד גדעון סער וידעתי שהוא עסוק בטירוף, ולמרות זאת הוא מצא את הזמן לעצור, להתקשר ולשאול מה נשמע ואיך הוא יכול לעזור. אמרתי שאני רוצה להתייעץ עם הרופאים הטובים בעולם, הוא אמר ‘תן לי לחזור אליך’.”

נתניהו לא התקשר להררי מספר ימים והררי הבין שזה בגלל הפריימריז. “עברו חמישה ימים, ב־12 וחצי בלילה הוא מתקשר אליי. ‘תרשום טלפון של חבר מאוד טוב שלי שמתמחה באותו סוג של סרטן, דיברתי איתו, תתייעץ איתו’. לא מצאתי מילים, אמרתי לו ‘תודה, אוהב אותך’.

”אמרתי למירית ‘את יודעת, לא משנה פוליטיקה ודעות, לנצח אני אזכור אותו כאדם שלא שוכח את הדברים הקטנים, שנמצא שם עם לב חם מאוד. לנצח אני רואה את האדם שבאמצע פריימריז לא שכח לחזור אליי”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות