מזעזע: משפחות חטופים ומפגינים זרקו חתיכות פיתות לתוך הקריה

משפחות חטופים ומפגינים שהצטרפו אליהם השליכו הערב - חול המועד פסח - חתיכות פיתות אל תוך בסיס הקריה בתל אביב • ח"כ טלי גוטליב: "מראה מכוער כמו ההתנהגות שלהם נגד תפילת יום כיפורים בת״א וכמו התנגדותם לשמחת תורה בת"א"
חרדים 10
ט"ז ניסן התשפ"ד / 23.04.2024 23:38

שנאה ליהדות? משפחות חטופים ומפגינים שהצטרפו אליהם השליכו הערב (שלישי) חתיכות פיתות אל תוך בסיס הקריה בתל אביב –  כמחאה על תנאי החטופים בשבי החמאס.

חברת הכנסת טלי גוטליב מהליכוד: “מפגיני השמאל הקיצוני שהפכו שנואים על רוב העם בעוד מופע מתועב הערב. הקיצוניים האלה ששכחו מאין באו ובגלל זה גם לא יהיה להם עתיד, זרקו בשמחה ובצהלה פיתות עם דם לעבר הקרייה.

“מראה מכוער כמו ההתנהגות שלהם נגד תפילת יום כיפורים בת״א וכמו התנגדותם לשמחת תורה בת״א. אין תיעוב כמו התיעוב כלפי הצביעות והשקר שבבסיס המרי והמחאה.

“החטופים לא מעניינים את המוחים, הם מנצלים את כאבם וצערם של משפחות החטופים ומטפטפים רעל ושקרים לכל עבר. מי שמבזה את מורשת העם היהודי ובז למסורת משחק ישירות לידי אויבינו האכזריים ומחזק אותם”.

עורך הדין והפובליציסט חיים שיין צייץ: “מתפלל שאלה שזרקו פיתות בפסח לא יגרמו לכאב גדול יותר מאלה שהפריעו לתפילה ביום כיפור. אין סליחה ומחילה!!!”

גולשת נוספת כתבה: “שאלה – איך זריקת פיתות לקריה תביא את החטופים הביתה? לא הספיק להם הרס תפילת יום כיפור שכעונש קיבלנו את ה-07.10? הם בכוח רוצים חלק ב׳ או אטום פשוט?”

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות