‘אתה עבריין מורשע’: אהוד אולמרט והמגיש ינון מגל בעימות בשידור חי

ראש הממשלה לשעבר עלה לשידור ב-103FM כדי לתקן את השדרנים שהתווכחו כמה זמן לקח לו לעזוב את בלפור, ותקף את העיתונאי הימני • מהר מאוד השיחה התדרדרה לעימות חריף, בסופה ניתק אולמרט את השיחה
חרדים 10
י' תמוז התשפ"א / 20.06.2021 11:17

בן כספית וינון מגל התחבטו ביניהם בשידור הבוקר (ראשון) בתכניתם ברדיו 103FM סביב השאלה: “כמה זמן לקח לראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, לעזוב את מעון ראש הממשלה הרשמי בבלפור?”.

אם אתה לא רוצה שזה יקרה חלילה בטלפון שלך – אתה חייב את המידע

הקיץ בפתח: אתם לא תאמינו לאן כל החרדים בורחים לחופשה

רוצה תואר יוקרתי? הכי כדאי: בלי מכינה ועם מגוון מלגות לחרדים!

בן היה סבור שלקח לאולמרט מספר בודד של ימים, אך מגל היה נחוש בדעתו שלקח לאולמרט כשלושה שבועות.

אלא שאז ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התקשר במפתיע כדי  למחות על הטענה של ינון מגל לפיה עזב בית ראש הממשלה בבלפור רק כעבור 23 ימים.

אולמרט טען כי מדובר בשקר, וכי הוא עזב את בלפור אחרי פחות משבוע מהשבעת הממשלה.

השיחה הפכה מהר מאוד לעימות בין השניים – שהטיחו זה בזה כינויי גנאי.

אולמרט: “שלומי בסדר ושלומו של ינון לא בסדר. הגיע הזמן שהדובר של משפחת נתניהו יופיע במדים של המשפחה ויפסיק ללכלך ולזרוע שקרים ורמאויות. כשסיימתי את תפקידי כראש ממשלה, במהלך של פחות משבוע פיניתי את בית ראש הממשלה בבלפור, לא עניין אותי להיות שם יום אחד מיותר, זה לא היה חשוב לי ועברתי לבית החדש”.

אולמרט הוסיף: “כל הפרסומים האחרים הם דברי ניבזות והונאה וכשעושה את זה ינון מגל יש לזה חומרה יתרה כי הוא בערך פעם בשבוע מפיץ שקרים מתוך איזו שהיא תשוקה שלא ניתנת לשליטה להגן על השקרן והנוכל שאי אפשר לומר יותר, אני מקווה בעתיד בעתיד הקרוב, שהוא הנוכל מבלפור”.

מגל לא נשאר חייב והזכיר ברמז עבה את עברו הפלילי של אולמרט: “בינתיים מי שהורשע בנוכלות בבית משפט זה לא נתניהו”.

אולמרט: “סלח לי אדוני, אני עכשיו לא מתווכח איתך”.

מגל: “אתה ישבת בכלא על עבירות של שוחד”.

אולמרט: “תקשיב, אתה נותן לו יד להפצת שקרים, אתה מפיץ שקרים אתה לא עיתונאי, אתה לא מתקרב להיות עיתונאי ואני לא רוצה להגיד לך במה אתה הואשמת וממה אתה סולקת, אז שב בשקט”.

מגל: “אני לא הורשעתי בניגוד אליך, אדוני. אני לא הורשעתי בבית משפט ולא ישיבתי בכלא. אתה עבריין מורשע, אז אולי קצת צניעות. אולי פעם אחת תהיה קצת צניעות. ישבת בכלא תעשה חשבון נפש על העבירות שעשית, אתה איש מושחת שישב בכלא על עבריינות, אז קצת כשאתה אומר על אחרים מושחת, טיפה צניעות. בלי רמזים ובלי עניינים. אתה עבריין וישבת על מדים בכלא”.

אולמרט: “אתה עבריין. אל תטיף לי מוסר”

מגל: “אני יכול לתבוע אותך על זה. אתה פשוט שקרן. אתה פשוט קשקשן. אתה פשוט אידיוט. זה מה שאפשר להגיד עליך”.

כספית ניסה להרגיע את השניים והציע להם להתנצל זה בפני זה.

אולמרט: “אני אשמח מאוד להיפגש איתך בבית משפט”.

מגל: “לא רוצה להיפגש איתך בכלל. אתה בן אדם אובססיבי שהקנאה שלך לנתניהו העבירה אותך על דעתך. למרות שהורשעת בבית משפט לא עשית שום חשבון נפש. לא בדקת במה טעית. לא בדקת את עצמך וכל היום אתה מלכלכך ומטנף במקום לשבת בבית ולעשות חשבון נפש ולהיות קצת בשקט”.

אולמרט: “היחידי שמטנף מלכלכך ועושה את זה בשירותה של משפחה אומללה, של ראש ממשלה שסולק מתפקידו זה אתה. אתה לא עיתונאי אתה לא מתקרב להיות עיתונאי. אתה אדם גס רוח שטחי חלול וחצוף ואני לא התכוונתי לא לדבר איתך ולא החליף איתך שום מילה משום שאתה אינך ראוי לזה”.

כששאל מגל את אולמרט אם כך מדוע הוא התקשר ניתק אולמרט את השיחה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות