אחרי הריאיון עם נתניהו I דרישה מהתאגיד: השעו מיד את אריה גולן

ארגון 'בצלמו' דורש מנציבות תאגיד השידור הציבורי להשעות מיידית את המגיש אריה גולן - על רקע ראיון גס ומחוצף עם ראש הממשלה: "נחצו קווים אדומים"
אבי כץ
י"ח אדר התשפ"א / 02.03.2021 11:03

ארגון ‘בצלמו’ דורש מנציבות תאגיד השידור הציבורי להשעות מיידית את המגיש אריה גולן. זאת, על רקע ראיון גס ומחוצף עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, בניגוד לקוד האתיקה של התאגיד.

בישראל נהיגה במהירות מופרזת היא נורמה: למה אנחנו נוסעים מהר?

במכתב ששיגר הבוקר (שלישי) מנכ”ל הארגון, שי גליק, לנציבות ‘התאגיד’ נכתב: “אתמול השדרן הבכיר אריה גולן קיים ברשת ב’ ראיון עם ראש הממשלה בשפה לא מכבדת ובניגוד לקוד האתי של התאגיד שקובע: ‘נקפיד על לשון בהירה, נקיה ותקנית, על תרבות הדיון ועל כבודם של המשתתפים בו’.

לפי גליק, “הוא צעק עליו, קרא לו שקרן ועוד. השבוע ראש הממשלה התראיין למגוון כלי תקשורת, שאכן ביקרו ושאלו שאלות נוקבות, אבל תוך שמירת כבוד המרואיין.
כאן נחצו קווים אדומים”.

גליק מציין: “שימו לב להערתו של העיתונאי הוותיק יעקב אחימאיר: ‘התביישתי בסגנון המביש, המחוצף, שבו נקט המראיין אריה גולן, כלפי ראש הממשלה. ללא אח ורע במדינות מתוקנות. לא יאומן כי כך מראיינים!’

“אבקש להשעות מיידית את השדרן אריה גולן. לא ייתכן שהדבר יעבור בשתיקה. הדבר אף פורסם בכלי תקשורת רבים. ויצר לכם נזק רב”.

שי גליק אמר הבוקר לחרדים 10: “ביקורת נוקבת כן , אבל זלזול וראיון רדוד לא. חובה להקפיד בכבוד כל מרואיין ומרואיין ללא שום קשר למעמדו ותפקידו. כי האדם נברא בצלמו”.

כפי שדווח אתמול, במהלך הריאיון העוין, כאשר נתניהו דיבר על החיסונים, גולן קפץ ואמר: “תעמולה גסה”

כאשר ראש הממשלה ביקש: “תפסיק לשקר אריה” –  גולן השיב לו: “אני משקר? אתה משקר, עלייך אומרים שאתה שקרן! מה קרה לך ראש הממשלה, כל הזמן אני ואני..”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות