בקריית צאנז סוגרים את כל בתי החינוך למספר ימים; בב”ב נסגר גן

ילד בגן שליד חיידר בבני ברק יצא חיובי - כל ילדי הגן לבידוד לאחר שאותרו מספר חולי קורונה • בקרית צאנז בנתניה - כל מוסדות החינוך נסגרו • בר סימן טוב: אנחנו בעלייה בתחלואה והיא מובהקת, אמיתית ומוחשית
תמי גיל
ט"ו סיון התש"פ / 07.06.2020 00:26

גל שני? בעקבות מספר חולי קורונה בקרית צאנז בנתניה, הוחלט הערב (מוצאי שבת) למנוע סיכונים וממחר ייסגרו כל בתי החינוך לבנים ובנות.

גורם בקריה אומר לחרדים 10: “אנחנו לא לוקחים שום סיכונים. המוסדות ייסגרו למספר ימים עד שנראה מה קורה”.

בתוך כך, הנגיף ממשיך להתפשט: ילד בגן שליד חיידר ברחוב אבוחצירה בבני ברק יצא חיובי לקורונה ולפי הוראת משרד הבריאות הגן נסגר וכל ילדי הגן נשלחו לבידוד.

לפי המתווה של פתיחת הרכבת – שתחל לפעול השבוע –  650 נוסעים בלבד יוכלו להיכנס לכל רכבת ורכישת הכרטיסים תתבצע מראש דרך אפליקציה ייעודית שהייתה אמורה להיות מופעלת רק בעוד חודש, אבל ייעשה ניסיון להפעיל אותה כבר ביום שני הקרוב. ייתכן שההפעלה המחודשת תתדחה ליום רביעי כדי לאפשר התארגנות.

מוקדם יותר היום, התריע מנכ”ל משרד הבריאות היוצא, משה בר סימן טוב, מפני נתוני התחלואה בישראל שהולכים וגדלים בימים האחרונים.

לפי דיווח בחדשות 12, בר סימן טוב אמר  בדיון פנימי של בכירי משרד הבריאות.”אנחנו צריכים לצאת מתוך נקודת הנחה שאנחנו בהתפרצות שאנחנו לא יודעים את היקפה”.

על פי גורמים המעורים בתכני הישיבה, בר סימן טוב אף השתמש במושג “גל שני”, אך בשיחה עם חדשות 12 הוא מכחיש ואף מדגיש: “אני לא חושב שצריך להיות גל שני בישראל אם נתנהל נכון, אבל אנחנו בעלייה בתחלואה והיא מובהקת, אמיתית ומוחשית, וייקח זמן עד שנבין את מלוא היקפה”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות