‘מחכים לך’: איש השמאל שאיים על יאיר נתניהו נחקר באזהרה במשטרה

פעיל השמאל חיים שדמי ושני פעילי שמאל נוספים נחקרים במשטרה בחשד להסתה ואיומים לפגוע בחייו של יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה • אחד מהם כתב: "כשאבא שלך לא יהיה ראש ממשלה תגיע להסתובב ברחוב. מחכים לך"
אריה ריבקינד
י"ד אייר התש"פ / 08.05.2020 10:38

פעיל השמאל חיים שדמי נחקר הבוקר (שישי) באזהרה במשרדי להב 433 של המשטרה, בעקבות התלונה שהגיש ראש הממשלה על האיומים לפגוע בחיי בנו יאיר.

בחדשות 12 דווח, כי יחד עם שדמי נחקרים שני פעילי שמאל נוספים, החשודים גם הם בעבירות של הסתה ואיומים לפגוע בחייו של יאיר נתניהו, בעת שהשמיעו קריאות נגדו במהלך הפגנות מחאה שקיימו מול מעון ראש הממשלה ברחוב בלפור.

אחד משני הפעילים כתב ליאיר נתניהו ברשת החברתית: “כשאבא שלך לא יהיה ראש ממשלה תגיע להסתובב ברחוב. מחכים לך”.

את החקירה נגד פעילי השמאל מנהלת יחידת הסייבר של להב 433 לאחר ארבע תלונות שונות שהוגשו, כולל תלונתו של ראש הממשלה ותלונה נוספת של יאיר נתניהו.

ראש הממשלה הגיש את התלונה ביום רביעי בצהרים.

התלונה הוגשה לאחר שפעיל השמאל, הפגין מול בית ראש הממשלה בירושלים ותועד קורא קריאות הסתה לרצח נגד יאיר נתניהו, לצד אמירות הקוראות להשליך בקבוק תבערה על בית ראש הממשלה.

“ההסתה בשמאל הקיצוני חצתה קווים אדומים. מדובר באיומים ממשיים על חייו של בני. אסור להתעלם מאיומים אלה”, אמר נתניהו.

 

את התלונה למשטרה הגיש נתניהו בעצמו כשביקש שקצין משטרה יגיע לביתו. ראש חטיבת החקירות, תנ״צ דודו בוהני, התייצב במעון בבלפור לגבות ולהחתים את נתניהו על התלונה.

לא זכור בעבר מקרה דומה שראש ממשלה מתלונן בעצמו במשטרה.

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה בנימין נתניהו, פרסם בחשבון הטוויטר שלו את הסרטון בו נראה איש השמאל מאיים עליו.

בתיעוד שפרסם נתניהו נראה האיש מאיים: “יאיר תזכור את ההבטחה שלנו. זה נראה רחוק מאוד. אמרנו לך כל הזמן, אנחנו יודעים למה אתה צריך מאבטחים. תאמין לי שאנחנו יודעים, יום אחד אתה תהיה בלי מאבטחים – בום. אין לדעת”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות