יולי אדלשטיין יודח ביום שני? כחול לבן דורשת למנות יו”ר כנסת

במפלגתו של גנץ מבקשים להצביע ביום שני על מינוי ח"כ מאיר כהן לתפקיד יו"ר הכנסת • צבי האוזר ויועז הנדל מכחול לבן יתמכו במינויו של כהן • הליכוד: "הודעת כחול לבן היא חרפה. ציון אפס במנהיגות ושיקול דעת. לא מבינים את המשמעות של המשבר, וממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה''
אריה ריבקינד
י"ז אדר התש"פ / 13.03.2020 12:16

יו”ר סיעת כחול לבן ח”כ אבי ניסנקורן שיגר היום (שישי) מכתב ליו”ר הכנסת יולי אדלשטיין, בבקשה להצביע ביום שני הקרוב על זהותו של יו”ר הכנסת ה-23.

במפלגתו של בני גנץ מבקשים להדיח את אדלשטיין מתפקידו ולמנות את ח”כ מאיר כהן ליו”ר הכנסת.

ניסנקורן כתב לאדלשטיין: ”בשם סיעת כחול לבן הריני לבקש כי ביום ב’ ה-16 במרץ תוצב על סדר יומה של מליאת הכנסת הצבעה לבחירת יו”ר לכנסת ה-23”.

חברי הכנסת צבי האוזר ויועז הנדל מכחול לבן יתמכו במינויו של ח”כ מאיר כהן ליו”ר הכנסת, במקומו של יולי אדלשטיין.

כדי להצליח במשימה, יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן ותומכי הטרור מבל”ד יצטרכו להצביע יחד.

מינוי יו”ר קבוע לכנסת הוא צעד בלתי הפיך כמעט, משום שנדרשים 90 ח”כים כדי להדיחו מהתפקיד.

בליכוד הגיבו: ”הודעת כחול לבן היא חרפה ומתפרסמת בעיצומו של דיון חירום שמנהל ראש הממשלה נתניהו בנושא הקורונה. מדינת ישראל נמצאת במצב חירום לאומי, הגדול ביותר מאז הקמתה.

”פחות מ-24 שעות מאז שראש הממשלה נתניהו קרא להקים ממשלת חירום לאומית להתמודד עם משבר הקורונה ובכחול לבן עדיין לא מבינים את המשמעות של המשבר, וממשיכים לעסוק בפוליטיקה קטנה”.

בליכוד הוסיפו ותקפו את כחול לבן: ”ציון אפס במנהיגות ושיקול דעת. ראש הממשלה קורא מתוך הדיון לבני גנץ להתעשת ולהצטרף מיד לממשלת חירום לאומית”.

סקר של ‘מאגר מוחות’ בעריכת יצחק כ”ץ, שבוצע עבור ‘ישראל היום’ מראה חד־משמעית כי בני גנץ פועל בניגוד גמור לעמדת רוב הציבור – בכל מהלכיו עם תומכי הטרור מהרשימה המשותפת.

לפי הסקר, קיים רוב גורף של 64% נגד ממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת, וזאת כאשר משתתפי הסקר הם ערבים ויהודים. שיעור התומכים בממשלת מיעוט אמנם מפתיע בגודלו, 36%; אבל עם זה לא מקבלים לגיטימציה למהלך קיצוני כזה.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    השמאל חבורת מופקרים נהנתנים וריקי השכל
    15/03/2020 00:57
    נחרד
  1. אנשים אכולי שנאה פתלוגית לנתניהו לימין ולחרדים…
    שקרנים ובוגדים בעמם הם והבוחרים בהם הכל רק בשביל הכסא
    צריך להוציא אותם מחוץ לחוק…