השר ישראל כץ: “זה דבר מופקר, ליברמן מנסה להישאר רלוונטי”

נתניהו: "ליברמן מוכן לפגוע בביטחון ישראל ולעשות הכל כדי להוריד את הליכוד מהשלטון" • יריב לוין: "ליברמן לקח את המדינה לבחירות בגלל שנאה אישית לנתניהו. לא אמר שלא יהיה חלק מממשלת מיעוט בתמיכת המשותפת מבחוץ" • ישראל ביתנו: לא נקים ממשלה בהימנעות המשותפת
אריה ריבקינד
כ"ח שבט התש"פ / 23.02.2020 10:29

שר החוץ ישראל כץ התייחס היום (ראשון) בריאיון לאסף ליברמן וקלמן ליבסקינד בתוכנית ‘קלמן ליברמן’ לרשת ב לדברי יו”ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן, שחשף אמש כי ראש המוסד ואלוף פיקוד הדרום ביקרו בקטר, ואמר כי הדברים אינם אחראיים.

“זה דבר מופקר, ליברמן נאבק להישאר רלוונטי”, אמר כץ.

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, תקף גם הוא את דברי ליברמן ואמר, כי יו”ר ישראל ביתנו מוכן לפגוע בביטחון ישראל כדי להוריד את הליכוד מהשלטון.

בריאיון ברדיו צפון אמר: “ליברמן מוכן לפגוע בביטחון ישראל ולעשות הכל כדי להוריד את הליכוד מהשלטון. הוא הולך עם גנץ לממשלה שתלויה באחמד טיבי”.

לפי דברים שאמר אתמול שר הביטחון לשעבר ליברמן בתכנית ‘פגוש את העיתונות’, השניים דנו עם הקטרים על העברות הכסף לחמאס.

גם שר התיירות יריב לוין תקף ברשת ב’  את יו”ר ישראל ביתנו, וטען כי מדינת ישראל נגררה למערכת בחירות שלישית רק בגלל שנאתו של ליברמן לנתניהו.

“ליברמן לקח את מדינת ישראל לבחירות שלישיות בגלל שנאה אישית נגד נתניהו, הוא לא אמר עדיין שהוא לא יהיה חלק מממשלת מיעוט בתמיכת הרשימה המשותפת מבחוץ”, טען לוין.

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר בתגובה: “גם יריב לוין יודע שמי שמשתף פעולה ביתר שאת עם הרשימה המשותפת זאת מפלגת הליכוד והעומד בראשה.

“ישראל ביתנו לא הייתה מוכנה להקים שום ממשלה בשיתוף או בהימנעות של הרשימה המשותפת אחרי הבחירות בספטמבר וכך תנהג גם אחרי הבחירות במארס”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
אין תגובות