כת בירושלים? אחרי שבועיים: אהרן רמתי נשלח למעצר בית בצפת

שבועיים אחרי שנעצר בקול רעש גדול על ידי המשטרה,  השופט הורה לשחרר את רמתי בפיקוחו של בנו ובהפקדת ערבות • לבקשת המשטרה ניתן צו עיכוב להחלטה - עד מחר בשעה 11:00 • פרקליטו: "מאמין שעם בחינה נכונה תיק החקירה ייסגר"
חיים טוויל
ג' שבט התש"פ / 29.01.2020 16:40

עוד פלופ של המשטרה? בית משפט השלום בירושלים הורה אחר הצהרים (רביעי) לשחרר את אהרן רמתי, החשוד שעמד בראש כת בשכונת הבוכרים בירושלים –  למעצר בית.

שבועיים אחרי שנעצר בקול רעש גדול על ידי המשטרה,  השופט הורה לשחרר את רמתי בפיקוחו של בנו ובהפקדת ערבות, לביתו של אחד ממכריו בעיר צפת.

המשטרה הגישה בקשה לעיכוב ביצוע, ובית המשפט נתן צו עיכוב להחלטה – עד מחר בשעה 11:00.

פרקליטו של רמתי, אילן כהן, אמר ל’כאן חדשות’: “מאמין שעם בחינה נכונה תיק החקירה ייסגר”.

 

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    אלו הרודפים אותו עֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין
    30/01/2020 23:45
    אסתר
  1. מורי ורבותי; אל תתפעלו אם עוד מעט יהיה חוק במדינת איזראל שאסור להדפיס את הספר הקדוש “ראשית חכמה” שמדובר ומתאר שם מה שקורה לרשעים כמו מחללי שבת קודש וכו’ “בגיהינום”. הנה תראו מה מדינת השמד עושים למקובל צדיק וקדוש מטענה שהוא מנהל “כת” ורק חושדים אותו שהוא מדבר על עונשים בגיהינום. ובספר הנ”ל מתאר שם מה שקורה לרשעים כמו מחללי שבת קודש וכו’ “בגיהינום”. ורק בגלל שבסמינר הזה הם מתנהגות בצניעות גם בלי אייפונים וכו’ זה מרגיז את כולם…..

    הגיע הזמן; שתפסיקו לשפוך דם יהודי צדיק וקדוש, והכל בלי לדעת עליו כלום, וכל הרדיפות אחריו זה רק בגלל שאולי ואולי הוא חשוד….. וידוע מי שמקנא משמיץ, תראו משהוא מאוד מעונין: כמה שהמשטרה מנסה לחפס מתחת לשולחן היא לא מוצאת כלום וכלום וכלום, וזה מאוד מסוכן לכל החרדים בארץ ישראל בגלל שבקרוב יהיה חוק שאסור ללמוד תורה בארץ, ואסור לקיים מצות השם. בבקשה מכל שונא דת, תחזרו לגרמניה מיד, שמה זה המקום שלכם, ואנחנו נמשיך מסורת אבותינו בידינו – בלימוד התורה הקדושה, וקיום כל התרי”ג מצות..

    שומו שמים; מי יכול להראות לנו עוד צדיק אחד שמוסר נפשו בעבור בנות ספרדיות בעלות תשובה צניעות וכו’ ומעלה אותם דרך המלך ועוזר להם להקים בית נאמן בישראל, מי כמו הצדיק המקובל הרב רמתי שליט”א????? וידוע מי שמקנא משמיץ, וְשׁוֹטִים אלו הרודפים אותו עֲתִידִין לִתֵּן אֶת הַדִּין, בקרוב בביאת משיח צדקינו, מתוך רחמים גמורים.