פלסטיני נעצר בחשד שביצע מעשים חמורים בילד במודיעין עילית

מעצר הפועל, שנעצר לפני שבוע על ידי משטרת מודיעין עלית, הוארך בביהמ"ש הצבאי בעופר • היום הורה בית המשפט לערעורים לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים • לפני כ-8 חודשים התפוצצה פרשה בעיר, לאחר שהורי ילדה בת 7 התלוננו כי פועלים ערבים ביצעו בה מעשים מחרידים
חיים טוויל
ז' כסלו התש"פ / 05.12.2019 20:31

פועל פלסטיני נעצר לפני שבוע על ידי משטרת מודיעין עלית, בחשד שביצע עבירות חמורות בילד מהעיר החרדית.

לפי דיווח בחדשות 13, מעצרו של הפלסטיני הוארך מעת לעת בבית המשפט הצבאי בעופר, אך לאחר דיון שנערך היום (חמישי) בהארכת מעצרו, בית המשפט הצבאי לערעורים הורה לשחררו למעצר בית בתנאים מגבילים, עד ה-19.12.

לפני כשמונה חודשים התפוצצה פרשה חמורה בעיר מודיעין עילית, לאחר שהורי ילדה בת 7 התלוננו כי פועלים ערבים ביצעו בה מעשים מחרידים.

בעקבות התלונה נעצר מחמוד קטוסה, פלסטיני תושב הכפר דיר קדיס, הממוקם ליד מודיעין עלית, שהועסק כאב בית בבית הספר בו לומדת הילדה. נגד קוסטה הוגש כתב אישום, לאחר שהיא כלוא כחודשיים.

אולם, לאחר שנחשפו מחדלי החקירה של המשטרה, בעקבות שאלות רבות שעלו מתוך כתב האישום, חזרו בהם הפרקליטות הצבאית והמשטרה מכתב האישום וקטוסה שוחרר.

למרות שחלפו כבר חמישה חודשים מאז שוחרר, ועל אף שהמשטרה מיצתה כל כיוון חקירה גלוי והגיעה למבוי סתום, הסטטוס שלו נותר כחשוד.

לפני חודש המשטרה עיכבה לחקירה שלושה חשודים במעורבות במעשה. שניים מהמעוכבים הם פועלים פלסטינים שעוכבו גם לפני כחודשיים לחקירה, והשלישי הוא ישראלי, נהג הסעות של פועלים פלסטינים, תושב היישוב החרדי.

הם שוחררו  לאחר מספר שעות.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    יותר סיכוי שחרדי פוגע לצערי
    05/12/2019 21:22
    גבי
  1. אנחנו נענשים וסובלים על זה שלא טיפלנו ונתנו לכסות שנים על פגיעות . זה הכי אל תעמוד על דם רעך וזה ממש דמים . של ילדים. חייבים לטפל ולא להמציא פוגע ערבי או חילוני במקום שנתבונן פנימה . זה רק ידחה את הרגע בו נבער הרע מקרבנו. המחלה הזו נוגעת במלמדים, אברכים, רבנים ובני אדמו״רים כמו שאני בכאב חייב לומר כי למדתי .