דה מרקר: ‘החרדים כבר לא לשון מאזניים – הזדמנות להציל המדינה’

ח"כ ינון אזולאי מש"ס על מה שכינה "מאמר ההסתה" ב'דה מרקר': "במערכת 'דה מרקר' ממשיכים בקו של הסתה כנגד הציבור החרדי מבית מדרשם של פוליטיקאים קטנים. בוחרים בקו של פילוג ושיח של שנאה"
אריה ריבקינד
ה' חשון התש"פ / 03.11.2019 01:07

העיתונאית  מירב ארלוזורוב, בעלת הטור מ’דה מרקר’, קראה היום (שבת), תחת הכותרת “החרדים כבר לא לשון מאזניים – וזאת הזדמנות להציל את עתיד המדינה”, לשנות את הסטטוס־קוו בנוגע לתעסוקה ולחינוך החרדי.

“אי אפשר שלא להתפלא על חוסר התבונה המשווע של המפלגות החרדיות”, כתב ארלוזרוב. “מי שבמשך 40 השנים האחרונות החזיקו במעמד לשון המאזניים של הפוליטיקה הישראלית, וכך קצרו הישגים חסרי תקדים עבור המיעוט הקטן של בוחריהם, איבדו את המעמד הזה – ואתו את כוח המיקוח הפוליטי שלהן”.

לדבריה, “הבחירה של המפלגות החרדיות לקשור את גורלן עם זה של הליכוד גרמה לכך שהיכולת שלהן להשיג הישגים פוליטיים כבירים נפגמה קשות”.

היא ציינה כי “אם אכן כוחן של המפלגות החרדיות נחלש, הרי שזאת הזדמנות היסטורית להישגים פורצי דרך בתחומי דת ומדינה, ולא רק הישגים קוסמטיים”.

ח”כ ינון אזולאי מש”ס אמר בתגובה למה שכינה “מאמר ההסתה” ב’דה מרקר’: “הבחירות הסתיימו אולם במערכת ‘דה מרקר’ ממשיכים בקו של הסתה כנגד הציבור החרדי מבית מדרשם של פוליטיקאים קטנים. ב’דה מרקר’ שכחו שלמעלה מ-330.000 איש אמרו כן למסורת ישראל ונתנו את קולם לתנועת ש”ס”.

הוא הוסיף: “כמה חבל שמערכת ‘דה מרקר’ בוחרים בקו של פילוג ושיח של שנאה וחרמות. תנועת ש”ס תמשיך לייצג את ציבור המסורתיים והחרדים בשיח של אחדות וכבוד הדדי בין מגזרים”.

הדפס כתבה

תגובות

הוסף תגובה חדשה
    מירב ארלוזורוב
    03/11/2019 15:42
    אני
  1. לא מפספסת שום הזדמנות לפגוע בציבור החרדי.
    כמעט בכל מאמריה יש ארס ורוע כלפי הציבור הזה.